نقوی حسینی در جمع خبرنگاران:

پرونده قتل دختر شش ساله افغانستانی را قاطعانه پیگیری می‌کنیم

کدخبر: 2023943

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه قتل دختر شش ساله افغانستانی دل مردم ایران را به درد آورد، گفت: پرونده قتل را قاطعانه پیگیری می‌کنیم تا قاتل به سزای عملش برسد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سیدحسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در جمع خبرنگاران، با محکومیت قتل ستایش قریشی دختر شش ساله افغانستانی، گفت: این حادثه دل مردم ایران و علی الخصوص ورامینی‌ها را به درد آورد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی مدت‌های مدید میزبان اتباع کشور دوست و برادر افغانستان بوده است، تصریح کرد: دولت و مردم ایران همواره در طی رنج‌هایی که بر ملت افغانستان روا داشته شد در کنار آنها بودند و رنج‌های این ملت برای ما همچون رنج بر ملت خوادمان است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از لزوم برخورد قاطعانه با قاتل دختر شش ساله افغانستانی سخن گفت و تاکید کرد: مجلس شوای اسلامی این موضوع را پیگیری خواهد کرد و طبق قوانینمان با قاتل ستایش قریشی برخورد خواهیم کرد.

نقوی حسینی همچنین خاطرنشان کرد: برای دستگاه قضایی جمهوری اسلامی تفاوتی بین قتل دختر ایرانی و دختر افغانستانی وجود ندارد به همین دلیل ما قاطعانه پیگیری ان پرونده هستیم تا مسبب این قتل به سزا عمل ننگین خود برسد.

وی در پایان تصریح کرد: درباره اینگونه حوادث مطابق قوانین جمهوری اسلامی موضوع را دنبال می‌کنیم و هیچ تفاوتی بین اتباع ایرانی و خارجی وجود ندارد؛ من به عنوان نماینده مردم موضوع را بدون تفاوت پیگیری می‌کنم.

ارسال نظر: