حبیبی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

حضور جوانان را هویت‌مند می‌کنیم

کدخبر: 2025770

رئیس سازمان جوانان هلال احمر از برنامه‌های این سازمان برای نقش پررنگ‌تر جوانان و هویت‌بخشی به آنان خبر داد

مسعود حبیبی در گفت وگو با خبرنگار «نسیم آنلاین» فعالیت های سازمان جوانان در قالب کانون ها انجام می شود تا بتوانیم حضور جوانان را هویت‌مند کنیم .

وی با بیان اینکه امسال انتخابات مجامع کانون های دانشجویی برگزار می شود، تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا کار را به جوانان واگذار کنیم و آنها را در مدیریت و رهبری دخیل کنیم و به این شکل ساختار را تقویت کنیم .

رییس سازمان جوانان گفت: در استان ها نیز ما برای کار کارشناسی از حضور داوطلبان هلال احمری می توانیم استفاده نماییم که البته این مهم را به همه استان ها تاکید کرده ایم.

وی با اشاره به طرح "مای کمپین نه به تصادف" در ایام نوروز گفت: در این کمپین در حوزه آموزش و اطلاع رسانی برای کاهش تصادفات جاده ای در ایام نوروز گام های موثری برداشته شد.

حبیبی در خاتمه اشاره ای هم به راه اندازی سامانه قصه گویی برای کودکان کرد و خاطر نشان ساخت: سامانه و نرم افزار تلفنی از سوی نیروهای سازمان جوانان طراحی شده است که به طور آنلاین می تواند برای کودکان با شماره گیری قصه مورد نظر و هم راستا با اهداف جمعیت هلال احمر پخش کند که این خود یک کار فرهنگی مناسب در راستای اهداف متعالی هلال احمر محسوب می شود.

ارسال نظر: