معاون رئیس‌جمهور: حجاب اجباری فقط مشکل ۱۰ درصد زنان است

کدخبر: 2026045

بنابراعلام معاون زنان و امور خانواده ریاست جمهوری، برپایه یک نظرسنجی فقط ۱۰ درصد زنان کشور حجاب اجباری را مشکل زنان می‌دانند.

گروه جامعه « نسیم آنلاین »: پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری شب گذشته گزارشی را از موارد مطروحه در جلسه دیروز هیئت دولت منتشر کرد. در این گزارش آمده بود: « گزارش معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده درباره مسائل زنان کشور در جلسه عصر یکشنبه هیئت دولت به ریاست دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری ارائه شد.در این گزارش شناسایی و ریشه‌یابی مسائل و مشکلات زنان، ارزیابی از عملکرد دولت در این خصوص و خواسته‌ها و انتظارات آنان موردبحث و بررسی قرارگرفته است.»

در همین زمینه مسعود سلطانی فر رئیس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی و معاون رئیس‌جمهور، در صفحه اجتماعی خود نوشته است: «امروز در جلسه هیئت دولت خانم ملاوردی گزارش جالبی را ارائه کردند که نتایج حاصل از نظرسنجی در مورد وضعیت و دیدگاه‌های بانوان در ٩ کلان‌شهر را بیان می‌کرد. فقط ١٠٪‏ ‏ بانوان حجاب اجباری را مشکل اصلی بانوان می‌دانند،٢٧٪‏ مشکل تبعیض و نابرابری،٢٣٪‏ مسئله اشتغال و ٢٢٪‏ مشکلات امنیت اجتماعی را مشکل اصلی بانوان می‌دانند و بقیه هم مشکلات دیگر را بیان کردند.»

با این اوصاف جای تعجب است که برخی با ادعای دفاع از حقوق زنان، با پروپاگاندا در فضای مجازی، حجاب را مسئله اصلی زنان کشور معرفی می‌کنند!

ظاهراً مدعیان دفاع حقوق از زنان از ابتدایی‌ترین خواسته زنان جامعه بی‌اطلاع هستند و سعی دارند خواسته‌های شخصی خود را با تابلوی دفاع از حقوق زنان دنبال کنند.

ارسال نظر: