«نسیم آنلاین» منتشر کرد:

۴۱۰ میلیارد ریال از درآمدهای غیرعملیاتی "ایرانول" تحقق نیافت

کدخبر: 2026798

آخرین پیش‌بینی سود خالص عملکرد ۹۴ این شرکت ۲۰۱۱۳ میلیارد ریال بوده که با توجه به عدم تحقق فروش ساختمان پاسداران شرکت در سال ۱۳۹۴، مبلغ ۴۱۰ میلیارد ریال در بخش درآمدهای غیر عملیاتی سال ۱۳۹۴ تحقق نیافت که این مبلغ عمده تعدیل مذکور را تشکیل می‌دهد.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، مدیر عامل شرکت نفت ایرانول (سهامی عام) ، درنامه ای دلایل تعدیل عملکرد واقعی 12 ماهه 94 (حسابرسی نشده) نسبت به آخرین پیش‌بینی عملکرد 94 (منتشره در تاریخ 94/12/12) را اعلام داشته و گفته است که آخرین پیش‌بینی سود خالص عملکرد 94 این شرکت 20113 میلیارد ریال بوده که با توجه به عدم تحقق فروش ساختمان پاسداران شرکت در سال 1394، مبلغ 410 میلیارد ریال در بخش درآمدهای غیر عملیاتی سال 1394 تحقق نیافت که این مبلغ عمده تعدیل مذکور را تشکیل می‌دهد.

عیسی اسحاقی در ادامه این نامه آورده است:سایر موارد تعدیلی کم اهمیت بوده و علت آن نیز عمدتاً ناشی از کاهش قیمت نفت و تاثیر آن بر روی نرخ محصولات صادراتی و جانبی، ترکیب سبد فروش محصول (پیوست دو) و همچنین رکود بازار و افزایش تسهیلات دریافتی است.

در انتهای این نامه هم تاکید شده که صورت‌های مالی نهایی سال 1394 و یادداشت‌های توضیحی آن در دست تهیه بوده و در زمان اعلامی مقرر ارسال خواهد شد.

ارسال نظر: