تاخیر در پروازها بدلیل اتخاذ تدابیر امنیتی در فرودگاه بروکسل

کدخبر: 2028710

تدابیر امنیتی جدیدی که در فرودگاه بروکسل اتخاذ شده، دردسرهای زیاد و بزرگی را برای مسافران به وجود آورده و موجب شده تا پروازها با تاخیر انجام شده و برخی مسافران پروازها را از دست بدهند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: با بازگشایی مجدد فرودگاه بروکسل که در ماه مارس هدف حمله تروریستی گروه داعش قرار گرفت و 16 نفر در آن حمله کشته شدند، تدابیر امنیتی جدیدی اتخاذ شده و این مساله چالش ها و مشکلات زیادی را برای مسافران به وجود آورده است.

اتخاذ تدابیر امنیتی جدید موجب شده است تا پروازها با تاخیر انجام شده و در برخی موارد مسافران پروازها را از دست بدهند.

فعالیت بخشی از سالن خروج مسافران در فرودگاه بروکسل روز چهارشنبه از سرگرفته شد تا ظرفیت فعالیت این فرودگاه از 20 درصد به 80 درصد افزایش یابد. در حمله تروریستی 22 مارس اعضای داعش، بخشی از فرودگاه بروکسل تخریب شده بود.

ولی با بازگشایی مجدد این فرودگاه، مسافران از تدابیر امنیتی پلیس در ورودی فرودگاه به شدت ناراضی هستند و این مساله موجب تاخیر چند ساعته پروازها شده و ازدحام جمعیت زیادی را در بیرون ساختمان فرودگاه به وجود آورده است.

ایو لترمه نخست وزیر سابق بلژیک نیز به خاطر معطل شدن بیش از دو ساعت و 40 دقیقه در این فرودگاه، پرواز بوداپست را از دست داد.وی در این باره گفت: طی هفته های آینده بار دیگر درباره انتخاب فرودگاه بروکسل برای پرواز تجدید نظر خواهم کرد.

با توجه به اینکه فرودگاه های پاریس، آمستردام و دوسلدورف به راحتی با قطار در دسترس است، هرج و مرج در فرودگاه بروکسل می تواند تاثیر اقتصادی زیادی بر فعالیت آن داشته باشد.

مدیر فرودگاه بروکسل نیز تقصیر را به گردن نیروهای پلیس انداخته است. وی با نوشتن مطلبی در فیس بوک اعلام کرد: ما 40 روز به طور شبانه روزی برای بازگشایی مجدد فرودگاه تلاش کردیم ولی برخی نمایندگان اتحادیه پلیس از سیستم های عجیب و غریبی برای انجام فعالیت های نظارتی استفاده می کنند.

ارسال نظر: