به بهانه تجدید میثاق خانواده بزرگ هلال احمر با آرمان های امام(ره)/

داوطلبان هلال احمر سنگ تمام گذاشتند

کدخبر: 2028803

حضور چشمگیر داوطلبان جمعیت هلال احمر در مراسم تجدید بعیت خانواده بزرگ هلا احمر با آرمان های امام (ره)پرشور بود.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین»، روز گذشته (چهارشنبه) خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر متشکل از داوطلبان؛ جوانان؛ امدادگران و مدیران ارشد این نهاد به مناسبت هفته هلال احمر باحضور در حرم مطهر رهبر فقید انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان‌های ایشان و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

از نکات قابل توجه در مراسم روز گذشته حضور متحد الشکل داوطلبان جمعیت هلال احمر با لباس‌های سازمان داوطلبان بود، به طوریکه بخش گسترده هلال احمری‌ها را امروز در حرم مطهر امام خمینی (ره) داوطلبان تشکیل داده بودند.

داوطلبان هلال احمر جملگی با کاورهای متحد الشکل با سازماندهی مناسب از سوی سازمان داوطلبان با شوق و اشتیاق فراوانی از اوایل صبح با حضور در مرقد مطهر امام (ره) برای آغاز مراسم و تجدید پیمان با بینانگذار انقلاب اسلامی لحظه شماری می‌کردند.

اعضای جوان جمعیت هلال احمر نیز بخش دیگری از خانواده بزرگ هلال احمر حاظر در حرم امام (ره) را تشکیل می‌دادند.

حضور داوطلبان هلال احمر به حدی قابل توجه بود که حجت الاسلام و المسلیمن سید حسن خمینی در بخشی از سخنان خود به آن اشاره، حضور داوطلبان هلال احمر را ارزنده توصیف کرد و برگرفته از اهمیت کار داوطلبی در هلال احمر دانست.

مدیران سازمان داوطلبان نیز با چفیه‌های منقش به تصویر مقام معظم رهبری در این مراسم حضور پیدا کرده بودند. ساماندهی و نظم حاکم در مراسم از دیگر نکات مهم محسوب می‌شد که نشان از برنامه ریزی صحیح از سوی روابط عمومی جمعیت هلال احمر داشت.

حضور مدیران ارشد جمعیت هلال احمر بر سر مزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های آن‌ها از نکات قابل توجه برنامه روز گذشته محسوب می‌شد.

هلال احمری‌ها هنگام قرائت پیمان نامه خانواده بزرگ هلال احمر با آرمان‌های امام راحل (ره) که بر تبعیت محض از ولی فقیه و حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری تاکید شده بود جملگی با سر دادن شعارهای انقلابی وقاداری خود را نسبت به رهبر عزیز انقلاب ابراز داشتند.

ارسال نظر: