وزیر آموزش و پرورش در مراسم تجلیل از معلمان برتر آموزش استثنایی خبر داد:

افزایش ۲.۵ برابری بودجه آموزش استثنایی‌ کشور

کدخبر: 2028841

علی‌اصغر فانی از افزایش ۲.۵ برابری بودجه آموزش استثنایی‌ کشور خبرداد و افزود: این افزایش بودجه در شرایط دشوار و سخت مالی دولت صورت گرفته است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: علی‌اصغر فانی عصر امروز در مراسم تجلیل از معلمان برتر آموزش استثنایی خراسان‌رضوی که در محل مرکز آموزش استثنایی سوم شعبان برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه دولت یازدهم گام‌های موثری در بخش آموزش استثنایی برداشته است.

وی از افزایش 2.5 برابری بودجه آموزش استثنایی‌ کشور خبرداد و افزود: این افزایش بودجه در شرایط دشوار و سخت مالی دولت صورت گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش در زمینه پرداخت حق و حقوق معلمان آموزش استثنایی گفت: با توجه افزایش بودجه یاد شده سعی می‌شود حق و حقوق معلمان آموزش استثنایی به تدریج پرداخت شود.

فانی افزود: علی‌رغم مشکلات و معضلات آموزش و پرورش، این وزارتخانه در رفع مشکلات و نیازهای دانش‌آموزان با شرایط ویژه اقداماتی را در دستور کار قرار داده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه همه معلمان زحمت‌کش هستند اما معلمان آموزش استثنایی به‌صورت ویژه و خاص تلاش می‌کنند، گفت: معلمان آموزش استثنایی خدمتی بزرگ به فرزندان با شرایط ویژه در زمینه تعلیم و تربیت به عهده دارند.

ارسال نظر: