واکنش‌ها به دستگیری ادمین کانال منتشرکننده تصاویر منتسب به مینو خالقی

محمدی: به جرم خالقی چه کسی رسیدگی می‌کند؟/ جبرائیلی: می‌توانند، اما نمی‌خواهند با کانال‌های ناسزاگو به نظام برخورد کنند

کدخبر: 2030627

دستگاه امنیتی مسئول، نشان داد که "می‌تواند" ادمین یک کانال در تلگرام را به راحتی شناسایی و بازداشت کند، اما "نمی خواهد" با ادمین کانال‌های شناخته شده‌ای که بام تا شام علیه خدا و پیامبر و انقلاب و اخلاق و ارکان نظام ناسزا می‌گویند، برخورد کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، خبرهای رسیده در فضای مجازی حاکی از آن است که شب گذشته ادمین کانالی که نسبت به انتشار تصاویر منتسب به خانم مینو خالقی اقدام کرده بود، دستگیر شده است.

مهدی محمدی کارشناس سیاسی در این رابطه در کانال شخصی خود نوشت: ادمین کانالی که تصاویر اثبات کننده عدم صلاحیت مینو خالقی را منتشر کرد، بازداشت شده است. صدایی هم از سینه چاکان آزادی بیان درنیامده است. فرض کنیم او خطایی کرده باشد؛ سوال این است: به جرم خالقی که مرتکب جرم مشهود شده، مردم را فریب داده و به نهادهای نظام افترا زده، و حامیان او که اعتبار و عزت نظام اسلامی و حرمت قانون را زیر پا گذاشتند، چه کسی رسیدگی خواهد کرد؟

همچنین سید یاسر جبرائیلی معاون پژوهشی خبرگزاری فارس نیز در کانل شخصی خود اینگونه نوشت: در ماجرای بازداشت ادمین کانال قیچی که عکس‌های عمومی یک فرد لاقید را به نقل از فیس بوک شخصی وی منتشر کرد، یک نکته بسیار مهم وجود دارد:

دستگاه امنیتی مسئول، نشان داد که "می تواند" ادمین یک کانال در تلگرام را به راحتی شناسایی و بازداشت کند، اما "نمی خواهد" با ادمین کانال های شناخته شده ای که بام تا شام علیه خدا و پیامبر و انقلاب و اخلاق و ارکان نظام ناسزا می گویند، برخورد کند. می تواند، لکن نمی خواهد ...

ارسال نظر: