معاون دارویی شرکت اوزان خبرداد:

قرارداد با برندهای متبر برای انتقال فناوری ساخت دارو به کشور

کدخبر: 2038440

قائم مقام هلدینگ اوزان از تلاش برای عقد قرارداد با شرکتهای بزرگ دارویی برای انتقال آخرین تکنولوژی دارویی و تجهیزات پزشکی به کشور خبرداد.

شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار « نسیم آنلاین » در پاسخ به این سؤال که در بحث دارو آیا شرکت اوزان تولید داخلی هم دارد یا نه؟ افزود: ما تولید داخل نداریم، ولی در تلاش هستیم که جهت عقد قراردادهای تولید، با کمپانی‌های معتبر اروپایی به‌منظور انتقال فنّاوری در درازمدت قرارداد منعقد کنیم .

وی افزود: که در راستای سیاست‌های مقاومتی، برای انتقال فنّاوری روز دنیا، انعقاد قرارداد با کارخانه‌ها مجموعه هلدینگ در دستور کار است . شریعتی میزان استقبال داروخانه‌های داخلی از برندهای دارویی وارداتی اوزان را مناسب توصیف کرد و گفت: به حمدالله از دو سال گذشته تاکنون تمام محصولات وارداتی شرکت اوزان بازار خوبی را دارا بوده و دارای منبع وارداتی معتبر است . شریعتی در پاسخ به این سؤال که در بحث داروهای کمیاب برای بیماری‌های خاص آیا برنامه‌ای دارید که ورود کنید؟ گفت : غالب واردات شرکت اوزان تاکنون در غالب داروهای تک فوریتی بوده است و در این زمینه اقدامات زیادی صورت گرفته است .

این مسئول شرت ازوان در خاتمه در خصوص ارائه تسهیلات ویژه به بازنشستگان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شرکت اوزان زیرمجموعه شرکت تأمین اجتماعی می‌باشد اگر این مورد از اهداف و اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی و با حمایت از سمت سازمان تأمین اجتماعی باشد حتماً این اقدام صورت خواهد گرفت .

ارسال نظر: