محکومیت عملیات استشهادی "تل آویو" توسط آمریکا

کدخبر: 2038682

درپی کشته شدن چهار صهیونیست در "تل آویو" دولت آمریکا ضمن محکوم کردن این حمله پشتیبانی خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در جریان حمله دو فلسطینی مسلح به یک محل رفت و آمد شبانه در تل آویو چهارتن کشته و چند تن مجروح شدند.

وزارت خارجه آمریکا این حملات را که بنا بر گزارش این خبرگزاری از سوی فلسطینی ها صورت می گیرد را 'حملات تروریستی دهشتناک' خواند.

'مارک تونر' سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: این حملات علیه شهروندان عادی هرگز توجیه پذیر نیستند. ما برای ابراز حمایت خود در تماس با مسئولان اسراییل هستیم.

گفته می شود یکی از مسایل مهم امنیتی حمله چهارشنبه نزدیک بودن محل حادثه با یک مرکز فرماندهی نظامی رژیم صهیونیستی است.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که یکی از مهاجمان بازداشت شده و دیگری به سبب جراحت ناشی از اصابت گلوله مورد جراحی قرار گرفته است.

لازم به یادآوری است که از پاییز گذشته تاکنون نیروهای صهیونیستی 207 فلسطینی را به قتل رسانده اند و فلسطینی ها که برای آزادی سرزمین های خود مبارزه می کنند 28 صهیونیست، دو آمریکایی جهانگرد، یک سودانی و یک اریتره ای را به هلاکت رسانده اند.

گزارشات رسمی صهونیست ها حاکیست که فلسطینی های به قتل رسیده همگی در حملات با چاقو یا با راندن خودرو بسوی شهروندان صهیونیست کشته شده اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه واشنگتن قدرتمندانه از آنچه که آنرا 'حق' رژیم صهیونیستی 'برای دفاع از خود' می داند ایستاده است و تمام حملات به شهروندان رژیم صهیونیستی را محکوم می کند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر: