سردار مهری در گفتگو با «نسیم آنلاین» تاکید کرد:

تک‌رقمی شدن تلفات جاده‌ای اولویت‌ پلیس راهور

کدخبر: 2040077

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تک رقمی کردن تلفات جاد‌ه‌ای و همچنین برخورد با تخلفات حادثه‌ساز با هدف کاهش تلفات حوادث و سوانح رانندگی از اولویت‌های پلیس راهور ناجا می‌باشد.

سردار تقی مهری در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین » در پاسخ به سؤالی مبنی بر راهبرد ناجا در زمینه تک‌رقمی کردن تلفات جاده‌ای برنامه پلیس پلیس راهور چیست اظهار کرد: پلیس راهور تمام توان خود را به کار خواهد گرفت و برنامه‌ریزی‌های دقیق و منظمی را خواهد داشت تا با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی پلیس راهور فرمان مقام معظم رهبری را در خصوص تک‌رقمی کردن تلفات جاده‌ای اجرایی و عملیاتی کند.

وی افزود: در زمینه برخورد با تخلفات حادثه‌ساز که در اولویت پلیس قرار دارد و همچنین مدیریت سوانح ترافیکی دارای اهمیت بوده و آن را دنبال می‌کنیم تا با اصلاح قانون راهنمایی و رانندگی بتوانیم به فرمان حضرت آقا در خصوص تک‌رقمی کردن تلفات جاده‌ای جامه عمل بپوشانیم.

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: جریمه کردن و سختگیری‌های پلیس راهور صرفاً به خاطر حفظ جان و سلامت مردم است و پلیس راهور همواره سعی می‌کند رانندگان در سفرهای درون شهری و برون شهری ایمن باشند و این موضوع مستلزم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی آنان می‌باشد.

ارسال نظر: