شکسته شدن رکوردها طبیعی است

رونالدو: صعود از همه چیز مهمتر بود

کدخبر: 2042231

کاپیتان تیم ملی پرتغال گفت: برای پیروزی به میدان آمده بودیم اما نتوانستیم به آن دست پیدا کنیم ولی با این حال، صعود از همه چیز مهم‌تر بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »،کریستیانو رونالدو پس از انتقاداتی که نسبت به عملکردش در دو دیدار ابتدایی مسابقات یورو 2016 انجام شد در دیدار مقابل مجارستان ستاره تیمش بود و با دو گل و یک پاس گل نقش مهمی در تساوی تیمش و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی داشت.

مهاجم رئال‌مادرید پس از پایان دیدار با مجارستان در گفتگو با آس گفت: خوشحالم چون در سه موقعیت فکر کردیم حذف شدیم اما توانستیم نتیجه را جبران کنیم. بازی کمی عجیب بود و توپ‌های زیادی روی دو دروازه ریخته شد و همچنین گل های زیادی داشت. رونالدو ادامه داد: برای پیروزی به میدان آمده بودیم اما نتوانستیم به آن دست پیدا کنیم. با این حال، صعود از همه چیز مهم‌تر بود. فکر می‌کردیم به عنوان تیم دوم صعود می کنیم اما متاسفانه ایسلند در وقت های اضافه، گل پیروزی را وارد دروازه اتریش کرد.

کاپیتان تیم ملی پرتغال در خصوص رکورد جدیدش و گلزنی در 4 دوره متوالی یورو گفت: شکسته شدن رکوردها طبیعی است. رونالدو در پایان در خصوص دیدار با کرواسی عنوان کرد: هر دو تیم از شانس یکسانی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی برخوردار هستند. تیم های کمی می توانند اسپانیا را شکست بدهند. به همین دلیل به آن ها احترام می گذاریم. سعی خواهیم کرد آن‌ها را شکست دهیم.

ارسال نظر: