در حاشیه راهپیمایی روز قدس مطرح شد؛

حجت‌الاسلام محمدیان: ماجرای حقوق‌های نجومی، غده چرکینی است که باید آن را از نظام پاک کنیم

کدخبر: 2044093

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در رابطه با ماجرای حقوق‌های نجومی گفت:‌ این ماجرا غده چرکینی است و فراتر از بحث‌های سیاسی همه باید تلاش کنیم آن را از نظام پاک کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت‌الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در حاشیه راهپیمایی روز قدس، در گفتگو با فارس ، در رابطه با ماجرای فیش‌های حقوقی نجومی گفت: این ماجرا غده چرکینی است و فراتر از بحث‌ها و جریانات سیاسی همه باید تلاش کنیم از نظام پاک شود.

وی گفت: همه ما مسؤولان وظیفه داریم در رابطه با این موضوع کوتاه نیاییم، در این رابطه یک زخم ایجاد شده و این زخم هرچه زودتر باید مداوا شود.

محمدیان اظهار داشت: کسی که خالصانه در نظام کار می‌کند نباید به خاطر زیاده‌خواهی و فساد چند مدیر حیثیتش از بین برود.

وی در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: متأسفانه روز قدس و روز آرمان فلسطین توسط برخی از کسانی که ادعای حمایت از فلسطین داشتند به فراموشی سپرده شده بود و امروز کسانی که مدعی فلسطین بودند از داعش حمایت می‌کنند و یا آن را تولید می‌کنند که این کاملاً مخالف با ادعاهایی است که در رابطه با فلسطین دارند.

محمدیان تصریح کرد: مردم ما باعث شدند تا آرمان فلسطین زنده بماند و امروز مشخص شده که چه کسانی واقعا طرفدار آرمان فلسطین هستند و چه کسانی در این رابطه فقط شعار می‌دهند.

ارسال نظر: