نوت گینگریچ در جمع منافقین:

منافقین مهمترین هم‌پیمان آمریکا علیه ایران هستند

کدخبر: 2046090

رئیس مجلس پیشین نمایندگان آمریکا از دولت آمریکا خواست نهایت همکاری و مساعدت را با این گروهک داشته باشد و گفت: منافقین دوست و متحد خوب برای آمریکا علیه ایران هستند.

به گزارش گروه بین الملل « نسیم آنلاین » به نقل از آی بی تایمز؛ "نوت گینگریچ،" رئیس مجلس پیشین نمایندگان آمریکا و معاون اول و معاون اول احتمالی دونالد ترامپ، در نشست سالانه مجاهدین خلق از سیاست‌های اوباما در قبال ایران انتقاد کرد و گفت: سیاست‌های "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا، در برابر ایران کاملا اشتباه بود و وی به کشوری پول داد که حامی تروریسم در جهان است .

وی از دولت آمریکا خواست نهایت همکاری و مساعدت را با این گروهک داشته باشد و گفت: منافقین دوست و متحد خوب برای آمریکا علیه ایران هستند.

رئیس مجلس پیشین نمایندگان آمریکا تصریح کرد: ما باید از گروه‌های مخالف دولت ایران که خارج از این کشور به سر می‌برند حمایت کنیم. با کمک آنها می‌توانیم به دیکتاتوری این کشور خاتمه دهیم. دیکتاتوری که تهدیدی جدی برای جامعه مدنی به شمار می‌آید. شما (حامیان گروهک منافقین) برای چه به اینجا آمده‌اید؟ نمایندگان گروه‌های مخالف ایران چه پیغامی برای ما دارند؟ آنچه شما می‌خواهید جلب نظر رسانه‌ها به اهمیت اهدافتان است. می‌خواهم به تمام شما بگویم حضور در اینجا برای حفظ حقوق شهروندی بسیار مهم است. شما بخشی از تاریخ خواهید بود و برنده این چالش می‌شوید.

ارسال نظر: