آخرین وضعیت جانبازی که ۲۶ بار تن به تیغ جراحی داد

کدخبر: 2046484

پسر حاج رجب محمدزاده جانباز مشهدی با اشاره به اینکه هم‌اکنون پدرم نیمه هوشیار است، خاطرنشان کرد: ظاهراً انتقال عفونت‌های ناشی از ضایعه صورت ایشان باعث عفونت ریوی شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدرضا محمدزاده امروز در گفتگو با فارس در مشهد با اشاره به اینکه برای اولین بار است که پدرم پس از ده‌ها سال از مجروحیت در بیمارستان بستری می‌شود، گفت: چند روز پیش احساس سوزشی شدید را در ناحیه ریه‌ها احساس کردند که منظور بررسی پزشکی به بیمارستان رجوع کردیم.

وی افزود: با بررسی‌های پزشکی مشخص شد که این عارضه مربوط به عفونت ریوی است که به‌منظور درمان، پزشکان دستور به بستری شدن دادند.

پسر جانباز مشهدی با اشاره به اینکه هم‌اکنون پدرم نیمه هوشیار است، خاطرنشان کرد: ظاهراً انتقال عفونت‌های ناشی از ضایعه صورت ایشان باعث عفونت ریوی شده است.

محمدزاده پیرامون پیگیری مسئولان بنیاد شهید در این خصوص گفت: الحمدالله برخی از مسئولان بنیاد شهید استان پیگیر موضوع هستند و در بیمارستان حاضر شده‌اند، اما خواسته‌ای که از مسئولان داریم این است که پس از بهبود وضعیت پدرم، با توجه به‌سختی نگهداری عمومی و پزشکی، ایشان در آسایشگاه جانبازان بستری شوند.

فرزند حاج رجب محمدزاده در پایان از مردم خواست که با دعای خود، سلامتی این جانباز دفاع مقدس که نمونه‌ای از هزاران جانباز مظلوم انقلاب اسلامی است را از خداوند متعال بخواهند.

قابل‌ ذکر است؛ حاج رجب محمد زاده، نانوای مشهدی است که در سال 1366 از ناحیه صورت و حلق و بینی مورد اصابت ترکش قرار گرفت و برای درمان تاکنون 26 بار عمل جراحی‌شده است. انتشار عکس و سرگذشت این جانباز مشهدی واکنش و احساسات بسیاری از هم‌وطنانمان را برانگیخته و موردتوجه قرارگرفته است.

ارسال نظر: