ولایتی:

اقدامات تروریستی با حمایت مرتجعین منطقه و آمریکا بوجود آمده/ نتیجه جنگ‌های نیابتی به خود اروپا رسید

کدخبر: 2048123

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه تجزیه طلبی و توطئه های تفرقه افکنانه در منطقه از سوی دشمنان و بدخواهان طراحی و دنبال می‌شود، گفت: امروز نتیجه جنگ‌های نیابتی به خود اروپا رسیده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه اجلاس "رشد از راه تعامل؛ فرصت جنوب آسیا" در سنگاپور در گفتگو با فارس ، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران اصول سیاست خارجی خود را بر اساس رهنمودهای کلان مقام معظم رهبری تنظیم می‌کند و در این راستا با سیاست خارجی مستحکم و مشخص در عرصه بین‌الملل حضور فعال دارد و با توجه به طرفین های فراوان در زمینه های مختلف در جهت توسعه همکاری به ویژه در منطقه آسیا تلاش می‌کند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: تجزیه طلبی و توطئه های تفرقه افکنانه در منطقه از سوی دشمنان و بدخواهان طراحی و دنبال می‌شود.

وی در رابطه با اقدامات تروریستی در اروپا نیز گفت: همانگونه که بارها و از ابتدای آغاز این جریانات اعلام کردیم این اقدامات که با حمایت برخی کشورهای اروپایی، کشورهای مرتجع منطقه و آمریکا به وجود آمده محدود به منطقه نخواهد شد و این جنگ نیابتی صلح و ثبات جهانی را تهدید خواهد کرد و نتیجه آن را در اروپا نیز شاهد هستیم.

ولایتی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت این اقدامات تروریستی خواهان عزم جهانی برای ایجاد صلح پایدار و مبارزه همه جانبه با این توطئه‌ها است.

ارسال نظر: