در شرکت نفت پاسارگاد چه خبر است؟

کدخبر: 2048657

شرکت نفت پاسارگاد یکی از مهم ترین واحدهای تولید محصولات نفتی در کشور است که چند سالی است با تغییرات پی در پی مدیرعامل و اعضای اصلی خود عملا در شرایط بدی قرار گرفته است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در حال حاضر مدیران سابق نفت پاسارگاد که عمدتا در پرونده تحقیق و تفحص مجلس از شستا از آنها نام برده شده است با حمایت دستهای پنهان و همراهی ذی نفوذان از طریق نفوذ به این شرکت و سایر مجموعه های سودساز شستا سعی دارند تا منافع جریانهای همسوی خود را تامین نمایند.

نتیجه این که با توجه به ورود مدیرعاملی خوشنام از بدنه صنعت نفت به تاپیکو انتظار می رود نسبت به این شرکت که همواره مورد طمع جریانهای خاص بوده دقت نظر بیشتری اعمال گردد تا فجایع گذشته تکرار نشود.

اگر به نطق دهدشتی در مجلس نظری بیاندازیم خواهیم دید به گزارش تحقیق و تفحص مجلس از شستا بی توجهی شده است و این که حتی افرادی که در این گزارش از آنها نام برده شده مجددا به پستها کلیدی شرکت در حال برگشتند و مدیرعامل غیر نفتی و سیل ورود مدیران غیرمتخصص هم منجربه کنار گذاشتن و اخراج افراد قدیمی و دلسوز شرکت که به مخالفت با زیر فروشی محصولات اقدام کردند شده است.

گفتنی است که اخیرا نیز نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس با اشاره به اینکه در شرکت نفت پاسارگاد در طول سال چند میلیارد تومان منابع کارانه ماهیانه به مدیران پرداخت می‌شود، گفت: شرکت نفت پاسارگاد برای تأمین ارز از بازار آزاد حدود 47 میلیارد تومان بابت آن زیان داد، چقدر پول کارگران و بازنشستگان را به وکیل‌ها داده اید و همه جا محکوم شده اید و تعزیرات حکومتی حاکم شد؟

ارسال نظر: