محمد دهقان:

کشور نیاز به انقلابی برای پالایش مدیران فاسد دارد

کدخبر: 2049630

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز گفت: فساد اقتصادی مانند بلایی به جان نظام افتاده است و اگر با این بلیه مبارزه جدی نشود و انسان‌های فاسد از درون نظام اسلامی پالایش نشوند خطر بزرگی کشور ما و انقلاب ما را تهدید خواهد کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نماینده چناران و طرقبه و شاندیز در جمع بسیجیان شاندیز گفت: آن دسته از مسئولینی که به خاطر دنیا طلبی و پول پرستی به جان اموال مردم افتاده اند اینها از راه امام و انقلاب جدا شده اند و به هیج وجه در برابر دشمنان انقلاب اسلامی ذره ای مقاومت نخواهند کرد.

وی افزود: کسانی که با دور شدن از مسیر امام(ره) ثروت های چند صد میلیارد تومانی و بلکه هزاران میلیاردی بدست آورده اند و خودشان را تافته جدا بافته از مردم می دانند اینها به جای کسب رضایت مردم به دنبال جذب خوشنودی نظام سلطه هستند.

دهقان گفت: فساد اقتصادی مانند بلایی به جان نظام افتاده است و اگر با این بلیه مبارزه جدی نشود و انسان های فاسد از درون نظام اسلامی پالایش نگردند خطر بزرگی کشور ما و انقلاب ما را تهدید خواهد کرد.

نماینده چناران و طرقبه و شاندیز گفت: به برکت انقلاب اسلامی و حضور نیروهای بسیجی حاضر در صحنه جمهوری اسلامی ایران به اوج عزت و اقتدار خود رسیده است.

وی با اشاره به پیروزی رزمندگان اسلام در سوریه و عراق و لبنان اظهار داشت: به برکت پرورش نیروهای سلحشور و رزمنده در دفاع مقدس امروز شاهد شکل گیری بسیج جهان اسلام که یکی از آرزوهای امام(ره) بود هستیم اگر روزی ما در درون مرز های خودمان با توان نیروهای بسیجی در برابر صدام و صدامیان میجنگیدیم امروز جمع زیادی از مردم عراق و سوریه و لبنان و پاکستان و هندوستان و بخش مهمی از مردم کشور های دیگر از آفریقا و امریکا و آسیا تحت تاثیر و پیروی از رزمندگان اسلام از مرزهای معنوی انقلاب اسلامی دفاع میکنند .

دهقان در ادامه با اشاره به دلاوری رزمندگان لبنانی بعد از دفاع مقدس اظهار داشت: شاهد شکل گیری هزاران نفر از جوانان لبنان بودیم که با پیروی از راه امام در برابر اسراعیل می جنگیدند و خار چشم دشمنان شده بودند.

نماینده چناران و طرقبه و شاندیز افزود: اخیرا شاهد ظهور رزمندگان سلحشورتر و جنگنده تر در یمن و برای دفاع از اسلام هستیم که خار چشم امریکا و آل سعود شده اند.

وی با اشاره به اقتدار جهوری اسلامی ایران در سوریه و عراق و فلسطین و لبنان و یمن و سایر کشورهای اسلامی و با توجه به تاثیرگذاری ایران بر برخی از ابر قدرت ها در منطقه گفت: هیچ اتفاقی در منطقه بدون اراده جمهوری اسلامی ایران تحقق پیدا نخواهد کرد.

دهقان در پایان گفت: همانگونه که ما در عرصه جان فشانی با نیروهای سلحشور بسیجی توانستیم به اوج اقتدار برسیم باید صاحبان این تفکر بسیجی که موجب افتخار در عالم اسلام شده اند اینها بر کشور حاکم شوند تا آن اقتداری که در عرصه مبارزه نسیب ایرانیان شده است در عرصه های مدیریتی و سیاسی نیز نسیب ملت ایران شود.

ارسال نظر: