سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری:

اعلام نتیجه پرونده "کیارستمی" تا هفته آینده/ کشت انبوه محصول تراریخته نداریم

کدخبر: 2051161

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: اعلام نظر نهایی در مورد پرونده مرگ مرحوم کیارستمی در اسرع وقت طی یکی دو هفته آینده اعلام می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: ایرج حریرچی در نشست خبری گفت: طبق توافقی که انجام داده‌ایم پس از ارسال نامه وزیر بهداشت به رئیس سازمان نظام پزشکی در مورد رسیدگی به پرونده مرحوم کیارستمی جلسات کارشناسی برگزار می‌شود و کمیسیون تخصصی نظر خود را اعلام می‌کند.

وی ادامه داد: پس از اعلام نظر سازمان نظام پزشکی مراحل بعدی طی خواهد شد و امیدواریم در اسرع وقت در این هفته یا هفته آینده اعلام نظر نهایی انجام شود.

وی در مورد نظارت بر بیمارستان‌ها و پلمب 2 بیمارستان خصوصی در هفته گذشته گفت: اگر بیمارستان بیمار داشته باشد پلمب نمی‌شود، نحوه پلمب کردن هم براساس نظارت‌های متعدد، گزارشات و صورت‌جلسه‌های مختلف است. در این زمینه نظارت‌های ما چندگانه است. از سویی باید صلاحیت لازم برای افرادی که در بیمارستان‌ها کار می‌کنند احراز شود.

وی اظهار داشت: به صورت انبوه محصول تراریخته در کشور کشت نمی‌شود ممکن است به صورت مزرعه‌ای و نمونه‌های کوچک و آزمایشگاهی وجود داشته باشد اما با توجه به جمعیت 70 میلیونی ما یک مزرعه نمونه نمی‌تواند نیاز کل کشور را تأمین کند.

ارسال نظر: