سردار مقیمی:

احکام انهدام کالاهای مکشوفه قاچاق در ناجا پیگیری می‌شود

کدخبر: 2052547

رئیس پلیس آگاهی ناجا از عزم جدی نیروی انتظامی در راستای مبارزه با قاچاق و تقویت امنیت اقتصاد ملی خبر داد و گفت: انهدام مکشوفات، انگیزه خوبی برای مرزبانان در راستای مبارزه با قاچاق کالاست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار محمدرضا مقیمی با حضور در جلسه قرارگاه مقداد فرماندهی مرزبانی ناجا در جمع شور مرکزی فرماندهان مرزبانی به بررسی راهکارها و مشکلات مبارزه با قاچاق کالا با محوریت دو استان هرمزگان و بوشهر پرداخت.

وی اظهار کرد: یکی از اولویت های سال ۱۳۹۵ در ناجا، مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که در همین راستا قرارگاهی تشکیل و از ابتدای امسال به جد با محوریت استان های مرزی شروع به کار کرده است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا به چالش ها و مشکلات مبارزه با قاچاق به صورت مستمر و جدی پرداخته است.

دبیر قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا در ناجا تصریح کرد: انهدام مکشوفات، انگیزه خوبی برای مرزبانان در راستای مبارزه با کالای قاچاق در حوزه مرزها می باشد و آنچه که اهمیت بسیاری دارد و به امنیت اقتصادی و تقویت تولید ملی کمک می کند ؛ اقدام برای مبارزه جدی در جهت جلو گیری از ورود کالای قاچاق و مبارزه بی امان با آن است.

وی اضافه کرد: به لطف خدا مجموعه ناجا و در خط مقدم آن مرزبانی،در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در رسیدن به یک اقتصاد مقاومتی و شکوفایی اقتصاد ملی، به صورت مستمر و با تلاش شبانه روزی انجام وظیفه کرده است.

سردار مقیمی تاکید کرد: اولویت مرزبانی در مبارزه با قاچاق کالا،جلوگیری از ورود کالا است و مهم این است که مرزبانان ما در خط مقدم حفظ و حراست مرز های کشور از ورود کالای قاچاق به داخل جلو گیری کنند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در نیروی انتظامی احکام انهدام کالاهای مکشوفه را پیگیری می کنیم و انگیزه های زیادی وجود دارد که از طریق فرمانده ناجا همچنین فرماندهان فرمانده مرزبانی و انتظامی این موضوع مدیریت و اقدام شود.

وی با اشاره به دستاوردهای قرارگاه مبارزه با قاچاق کالای ناجا از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت : از ابتدای سال تاکنون شاهد افزایش کشفیات در حوزه کالاهای مختلف بودیم و بخش اعظم این کشفیات توسط مرزبانان پرتلاش ناجا صورت گرفته و با توجه به نیاز مرزبانی به امکانات و تجهیزات به روز، اگر این تجهیزات برای آنان فراهم شود حتی می توانند در این حوزه به موفقیت های بیشتری دست یابند.

ارسال نظر: