با هدف گسترش و تقویت خودباوری و عزت ملی؛

پنجمین جشنواره تکنوازان در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود

کدخبر: 2052724

پنجمین جشنواره تکنوازان شهر تهران با هدف گسترش و تقویت خودباوری و عزت ملی در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، دبیرخانه پنجمین جشنواره تکنوازان شهر تهران با انتشار فراخوانی از علاقه‌مندان به ساز دف به صورت تکنوازی خواست تا پنجم شهریورماه در این جشنواره شرکت کنند.

هنرمندان جوان و نوجوان کشور می توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده، همراه با فرم ثبت نام (که در سایت فرهنگسرای بهمن بارگزاری شده است)، یک قطعه عکس، کپی شناسنامه و نمونه اثر تصویری به دبیرخانه این جشنواره در فرهنگسرای بهمن تحویل دهند.

این دوره از جشنواره به دبیری مهدی غلامی و در دو بخش گروه سنی سیزده تا بیست سال و بیست سال به بالا برگزار می شود.

هیأت انتخاب متشکل از زانیار حسامی، بهروز غفاری و افشین خلج آثار جمع‌آوری شده را مورد بررسی قرار داده و نفرات برگزیده را برای حضور در مرحله نهایی به هیأت داوران معرفی می‌کند.

مهرداد کریم خاوری، فرزاد عندلیبی، بابک ربوخه و مهدی غلامی هیأت داوران این دوره را تشکیل می دهند.

رقابت هنرمندانى که در مرحله ی نخست پس از ارسال و بازبینى آثار به مرحله ى پایانى راه پیدا کردند تاریخ سیزدهم شهریور و روز اختتامیه چهاردهم همین ماه خواهد بود.

علاقه مندان می توانند آثار خود را شامل فیلمی از تکنوازی ساز دف به دبیرخانه این جشنواره به نشانی انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن، واحد موسیقی، سالن سنجری، صندوق پستی 1811843143 ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55058894 تماس بگیرند.

ارسال نظر: