فردا انجام می‌شود

تقدیر از برترین پزشکان داوطلب هلال احمر

کدخبر: 2058130

سومین همایش تجلیل از بیش از ۱۱۰پزشک داوطلب منتخب و فعال در برنامه‌های سلامت محور فردا هفتم شهریورماه میزبانی این سازمان در مجتمع فرهنگی تربیتی الرحمن تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین» ، دراین همایش که با حضور مسئولان و مدیران ارشد جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود، از پزشکان داوطلب مشارکت کننده در برنامه ملی سفرنامه سلامت و امید و همچنین برنامه‌هایی مانند کاروان‌های سلامت، ویریت رایگان، چادرسلامت، داوطلب یار امداد و نجات، پروژه های درمانی و نیابت تجلیل می شود. همچنین 13 تن از پزشکان به عنوان پزشکان داوطلب برگزیده معرفی و مورد تقدیر ویژه قرار می گیرند.

هم‌اکنون 18 هزار پزشک و پیراپزشک و متخصص به صورت داوطلبانه طیف وسیعی از خدمات بهداشتی درمانی، آموزشی و غربال‌گری را در قالب سفرنامه سلامت و امید، کاروان‌ها و چادرهای سلامت جمعیت هلال احمر در مناطق دور افتاده و محروم به اقشار ضعیف و کم برخوردار خدمت می‌کنند.

با توجه به میزان شیوع بالای بیماری های قلبی و عروقی در کشور، امسال خدمات سفرنامه سلامت و امید در راستای ارتقای خدمات پیشگیرانه در این باره و سلامت جسم وسلامت اجتماعی خواهد بود.

ارسال نظر: