شهادت یک جوان فلسطینی به دست صهیونیست‌ها

کدخبر: 2060284

در حمله نظامیان صهیونیستی به اردوگاه آوارگان در "بیت المقدس" یک جوان فلسطینی کشته شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نظامیان صهیونیستی در حمله به اردوگاه "شعفاط" در شمال شرق قدس اشغالی دو جوان فلسطینی را هدف گلوله قرار دادند که به کشته شدن یکی از آنان به نام مصطفی نمر منجر شد.

بنا به گزارش شبکه تلویزیونی الاقصی دو جوان که سوار بر خودرویی بودند هدف تیراندازی نیروهای صهیونیست قرار گرفتند و در حالیکه همچنان خونریزی داشتند، بازداشت شدند.

پرس تی وی نوشت: طبق این گزارش دهها خودروی جیپ نظامی به اردوگاه شعفاط در گذرگاه عناتا حمله کردند و صدای تیر اندازی شدید و فریاد نظامیان پس از تیر اندازی به خودروی مذکور شنیده شده است.

دور تازۀ درگیری‌ میان فلسطینیان و نیروهای ارتش اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی که «انتفاضۀ سوم» نامیده می‌شود از مهر ماه سال 1394، با ورود صهیونیست‌های شهرک نشین به مسجد الاقصی تحت حمایت نیروهای اسرائیلی، آغاز شد.

تل آویو برای متوقف کردن اعتراض‌ فلسطینیان، سیاست‌های سختگیرانه‌ای اعمال کرده است که از جملۀ آن‌ها می‎توان به ممنوعیت برگزاری نماز در مسجد الاقصی برای افراد کمتر از 40 سال، بازداشت‌های بدون حکم قضایی و سرکوب و ارعاب معترضان فلسطینی با شلیک گلوله‎های جنگی، اشاره کرد.

نیروهای اسرائیلی از پاییز گذشته تاکنون بیش از 200 فلسطینی از جمله زنان و کودکان را به قتل رسانده‌اند.

مسجدالاقصی بعد از مسجد الحرام در مکه و مسجدالنبی در مدینه سومین مکان مقدس مسلمانان به شمار می‌رود.

ارسال نظر: