شیخ "نبیل قاووق":

عربستان جنگ بی‌پرده‌ علیه مسلمانان را آغاز کرده است

کدخبر: 2062953

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به جنگ بی‌پرده عربستان علیه مسلمانان تأکید کرد که ریاض در همه زمینه‌ها به بن‌بست رسیده و به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: "نبیل قاووق" نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بار دیگر از اقدامات مخرب عربستان سعودی در کشورهای منطقه انتقاد کرد.

قاووق در این زمینه گفت: عربستان امروز جنگ رو در رو و بدون پرده‌ای را علیه مسلمانان اعلام کرده است و یمن را نابود و در بحرین مداخله می‌کند و بر آتش [جنگ] در سوریه می‌دمد.

وی با بیان این مطلب تصریح کرد، عربستان در جهان عرب و اسلام کشوری است که بیشترین هزینه را صرف تجهیز تسلیحاتی می‌کند.

وبگاه خبری «النشره به نقل از قاووق گزارش داد، مقوله هایی مانند اعتدال و میانه روی در برابر اقداماتی که این کشور در منطقه انجام میدهد، بر باد رفته است.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله افزود: هدایا و کنفرانسهای مختلف از امروز به بعد نمی‌تواند تصویر عربستان را خوب جلوه دهد»؛ زیرا این کشور دستش به خون کودکان یمن، عراق و سوریه آلوده شده است.

وی همچنین تأکید کرد که عربستان در همه زمینه‌ها به بن بست رسیده و به هیچ یک از اهداف آشکارو نهان خود دست نیافته است.

قاووق در پایان ضمن انتقاد از به حاشیه رانده شدن برخی از طیفهای جامعه لبنان، تصریح کرد که این مسئله سبب شده حزب الله تلاش بیشتری برای نجات این کشور از اوضاع وخیمتر احتمالی انجام دهد.

ارسال نظر: