سازمان لیگ مقصر است یا طرفداران پرسپولیس

چرا جایگاه استقلالی‌ها در دربی خالی ماند؟

کدخبر: 2063039

در دربی ۸۳ یک اتفاق نادر افتاد و آن هم این بود که جایگاه استقلالی‌ها حدود ۱۰ هزار نفر جای خالی داشت که این موضوع صحنه جالبی در این بازی رقم نزد.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، در دربی 83 یک اتفاق نادر افتاد و آن هم این بود که جایگاه استقلالی‌ها حدود 10 هزار نفر جای خالی داشت که این موضوع صحنه جالبی در این بازی رقم نزد.

بعد از این اتفاق عده‌ای گمانه زنی کردند که با توجه به نتایج ضعیف استقلال هوادارن این تیم حاضر نشده‌اند در این بازی به استادیوم بیایند اما بعد از این حرف وحدیث‌ها سایت رسمی باشگاه استقلال یک سوال مهم مطرح کرد. سوال آنها این بود که وقتی جایگاه استقلالی‌ها 10 هزار نفر جای خالی دارد چطور سازمان لیگ روز دوشنبه هفته گذشته اعلام کرد که تمام جایگاه‌های استادیوم آزادی پر شده است. این سوالی است که به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه استقلال آن را به حق مطرح کرده‌اند و در این بین دو فرضیه مهم مطرح می‌شود.

پیش از بازی گفته شد که با توجه به این که برای طبقه دوم استادیوم آزدی به تازگی صندلی گذاشته شده است سازمان لیگ تنها 60 هزار بلیت فروخته است و چون طرفداران پرسپولیس بخش بیشتری از بلیت‌ها را خریداری کرده بودند، تعداد آنها بیشتر بود که این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد چرا که این سازمان باید بلیت‌ها را به طور مساوی بین هواداران دو تیم تقسیم می‌کرد.

اما فرضیه دوم هم این است که شاید پرسپولیسی‌ها بلیت استقلالی‌ها را خریداری کرده‌اند که این موضوع هم اما و اگرهای زیادی دارد چرا که سازمان لیگ حق ندارد بلیت‌های سمت استقلالی‌ها را به هواداران پرسپولیس بفروشد. این‌ها سوال‌هایی است که هنوز سازمان لیگ پاسخ روشنی به آن نداده است.

بی‌تردید استقلال شرایط مشابه به این را بارها تجربه کرده است و تماشاگران حداقل در دربی سکوها را پرکرده‌اند و این که چطور در این بازی تیمشان را تنها گذاشته‌اند سوال مهمی است که سوال لیگ باید به آن پاسخ بدهد.

ارسال نظر: