نوش‌آبادی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

شایعه ها بی‌اساس است/ جنتی به کار خود در ارشاد ادامه می‌دهد

کدخبر: 2067604

سخنگوی ارشاد در گفتگو با «نسیم آنلاین» شایعه برکناری علی جنتی از وزارت ارشاد را تکذیب کرد.

محمدحسین نوش آبادی سخنگوی ارشاد در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، برکناری علی جنتی از وزارت ارشاد را شایعه دانست.

وی افزود: موضوع استفعفاء و برکناری آقای جنتی از وزارت ارشاد را تکذیب میکنم؛ این شایعه زمانی مطرح شد که آن مراسم در قم برگزار شد؛ مراسمی که شائبه برگزاری کنسرت موسیقی بود و اعتراض برخی شخصیت های مذهبی را به دنبال داشت ما هم توضیح دادیم که آن مراسم اجرای موسیقی و کنسرت نبوده است.

نوش آبادی گفت: آن مراسم؛ مراسمی برای پاسداشت هفته دفاع مقدس بود اما خب حاشیه ساز شد و تعدادی از شرکت کنندگان با پوشش های نامناسب که به دور از فرهنگ اسلامی بود حضور داشتند و ربطی به اصل برنامه نداشت؛ به دنبال این حاشیه ها که قابل دفاع هم نبود؛ مدیرکل ارشاد قم و مسئولان وزارت ارشاد موضوع را دنبال کردند و عذرخواهی انجام شد.

سخنگوی ارشاد ادامه داد: کار به جایی رسید که حجت الاسلام دانشی مدیرکل ارشاد قم به احترام فضای معنوی و به حرمت آن شرایطی که در آن شهر وجود دارد، استعفا دادند و آقای جنتی هم استعفا را پذیرفتند؛ بحث دیگری وجود ندارد و آقای جنتی همچنان در مسئولیت وزارت ارشاد حضوردارند و به کارشان ادامه می دهند و این شایعه ها بی اساس است.

ارسال نظر: