جوان‌های با کیفیت پشت خط سوپراستارهای تیم ملی

بازیکنان مغضوب کی‌روش، ستاره‌های هفته هشتم لیگ برتر

کدخبر: 2068603

هفته هشتم لیگ برتر به نوعی روز درخشش بازیکنانی بود که فعلا در تیم ملی جایی ندارند و البته بعید است کی‌روش با حضور بازیکنان فعلی‌اش در راه صعود به جام جهانی نیازی به آنها داشته باشد.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، هفته هشتم لیگ برتر به نوعی روز درخشش بازیکنانی بود که فعلا در تیم ملی جایی ندارند و البته بعید است کی‌روش با حضور بازیکنان فعلی‌اش در راه صعود به جام جهانی نیازی به آنها داشته باشد. البته در این بین نه می‌توان بازیکنان مذکور را مقصر دانست ونه از سرمربی پرتغالی تیم ملی ایراد گرفت چرا که در حال حاضر بازیکنانی که نقش اصلی را در تیم ملی بازی می‌کنند، آنقدر آماده هستند که حتی بهترین حریفان ایران در آسیا هم جلوی آنها حرفی برای گفتن ندارد و به همین دلیل درخشش بازیکنان دور مانده از این تیم در لیگ برتر منجر به ملی‌پوش شدن آنها نخواهد شد.

در ادامه به عملکرد بازیکنانی خواهیم پرداخت که در هفته هشتم لیگ برتر عالی بازی کردند ولی همچنان شانسی برای حضور در تیم ملی را ندارند و باید از خانه‌ بازی‌های تیم ملی تماشا کنند.

محسن مسلمان

محسن مسلمان بدون تردید یکی از مهمترین بازیکنان این فصل پرسپولیس است و این موضوع در بازی روز گذشته این تیم برابر نفت کاملا مشهود بود. در این بازی تقریبا حمله‌ای نبود که مسلمان طراح آن نباشد ولی این بازیکن مدت‌ها است که در آروزی حضور در تیم ملی به سر می‌برد و همچنان کی‌روش ترجیح می‌دهد از بازیکنان امتحان پس داده در پست او استفاده کند.

کمال کامیابی‌نیا

اگر پرسپولیس در 8 بازی ابتدایی لیگ برتر تنها 2 گل دریافت کرده است، نقش کمال کامیابی‌نیا را نمی‌توان در این موضوع نادیده گرفت. او با قدرت جنگندگی بالا در جلوی خط دفاع پرسپولیس باعث می‌شود که فشار چندانی روی آنها نیاید. به جز این کمال کمیابی‌نیا در بازی با نفت تهران یک شوت زیبا زد که منجر به گل سوم پرسپولیس شد. کامیابی‌نیا در اردوی ایتالیا همراه تیم ملی بود و بعد از آن خط خورد و دیگر هرگز کی‌روش نظر مثبتی روی او نداشت تا مشخص شود این بازیکن دیگر قرار نیست به تیم ملی دعوت شود.

مهدی رحمتی

مهدی رحمتی بدون تردید چهره ویژه هفته هشتم لیگ برتر بود، بازیکنی که با سیو دقیقه 89 خود یکی از زیباترین صحنه‌های هفته هشتم لیگ شانزدهم را رقم زد. او ضربه سر سعید دقیقی از 6 قدمی را با یک مهار استثنایی و البته با کمک تیر دروازه بیرون کشید تا نشان دهد هنوز هم یکی از آماده‌ترین بازیکنان فوتبال ایران است. رحمتی هر کاری هم که کند دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شود چراکه مدت‌ها است درلیست سیاه کی‌روش قرار گرفته است. البته با حضور علیرضا بیرانوند در تیم ملی شاید کمتر کسی جای رحمتی را خالی کند.

کاوه رضایی

کاوه رضایی روز گذشته تک گل 3 امتیاز تیمش را از روی ضربه ایستگاهی و از فاصله 40 متری به ثمر رساند تا بار دیگر نشان بدهد یکی از با کیفیت‌ترین مهاجمان فوتبال ایران است. او به جز گلی که به ثمر رساند تقریبا در تمام موقعیت‌های بدست آمده استقلال هم نقش مستقیمی ایفا کرد اما او هم مثل خیلی از ستاره‌های این روزها فوتبال ایران راهی به تیم ملی ندارد و تنها باید برای استقلال تاثیرگذار باشد.

رحیم زهیوی

رحیم زهیوی یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر لیگ برتر است که مهمترین نقش را در قهرمانی استقلال خوزستان در فصل گذشته ایفا کرد اما تیم ملی آنقدر بازیکن دارد که هرگز نیازی به حضور او احساس نمی‌شود. زهیوی، ستاره این روزهای استقلال خوزستان در بازی روز گذشته یک گل دیدنی از روی نقطه کرنر به ثمر رساند و یک پاس گل هم به هم تیمی‌هایش داد تا نشان بدهد در کنار مهدی طارمی بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال ایران است.

ارسال نظر: