از پیروزی پس از سه تساوی متوالی خوشحال هستم

زیدان: اگر همیشه مانند بازی با بتیس باشیم به مشکل بر نمی‌خوریم/ ایسکو عالی بود

کدخبر: 2068657

سرمربی رئال‌مادرید گفت: راحت نیست که خارج از خانه اینگونه بازی کنید. اگر شور و شوقی که امروز به نمایش گذاشتیم را همیشه اجرا کنیم به مشکل بر نخواهیم خورد. باید بیشتر تلاش کنیم نتایج بد گذشته پیش نیاید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رئال مادرید در ادامه رقابت‌های هفته هشتم لالیگا شب گذشته با نتیجه 6 بر یک از سد رئال‌بتیس گذشت تا با 18 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

زیدان پس از پایان این دیدار اظهار داشت: از پیروزی پس از سه تساوی متوالی بسیار خوشحالم، باید از ابتدا این گونه بازی می‌کردیم و شوری که برای پیروزی نیاز است را نشان می دادیم، بازی سختی بود، خوب شروع کردیم و وقتی حریف خوب بازی می‌کند کار شما سخت‌تر می شود.

وی ادامه داد : بازیکنان خوب و باهوشی دارم، می‌دانستند که باید قدرتمند‌تر عمل کنند و چنین نیز کردند، از ابتدا خوب بازی کردن برای رقیب سخت است، باید همیشه اینکار را انجام دهیم، حالا باید راضی باشیم، راحت نیست که خارج از خانه اینگونه بازی کنید. اگر شور و شوقی که امروز به نمایش گذاشتیم را همیشه اجرا کنیم به مشکل بر نخواهیم خورد. باید بیشتر تلاش کنیم نتایج بد گذشته پیش نیاید.

سرمربی رئال‌مادرید با تمجید از عملکرد ایسکو گفت: امروز عالی بود و دو گل به ثمر رساند و برای او خوشحالم زیرا بسیار سخت تمرین کرد.

زیدان در خصوص عملکرد رونالدو عنوان کرد: کریستیانو رونالدو ابدا مضطرب نبود، او عادت دارد همیشه گلزنی کند و برای او طبیعی است، مهم‌ترین چیز این است که او انرژی زیادی به تیم وارد می کند. ما خوشحالیم که بازیکنان مهمی داریم که در هر پست می‌توانند به کار گرفته شوند و امروز این امر به کمک ما آمد. کسی که فوتبال را دوست دارد از کاری که تیم ما انجام می دهد خوشش می‌آید. چیزی که سعی در انجام آن داریم انتقال سریع بین خطوط است که با کمترین تماس با توپ، به دروازه حریف برسیم. تکرار این کار لذت بخش است.

ارسال نظر: