"شعله ور" با بازی امین حیایی در کرج کلید خورده است

کدخبر: 2069409

فیلمبرداری فیلم سینمایی "شعله ور" به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و به کارگردانی حمید نعمت اله هفته گذشته در سکوت خبری در کرج آغاز شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در نخستین سکانس های این فیلم "امین حیایی" در گلخانه ای در کرج مقابل دوربین رفته است . بر این اساس "امین حیایی" به همراه پسر خود "دارا حیایی" در این فیلم سینمایی ایفای نقش می کند و به زودی بازیگران جدیدی به این پروژه اضافه خواهند شد.

بر اساس این گزارش فیلمبرداری فیلم سینمایی "شعله ور" در شهرهای تهران، آمل، زاهدان و زابل انجام خواهد شد .

" شعله ور" به قلم "حمید نعمت اله" و "هادی مقدم دوست" به رشته تحریر درآمده و دهمین همکاری مشترک شفیعی و نعمت اله پس از چندین فیلم تلویزیونی، سریال "وضعیت سفید" و فیلم سینمایی " سر به مهر" است که برای نمایش در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد .

شایان ذکر است صفحه مجازی "شعله ور" در شبکه های اجتماعی راه اندازی شده است و علاقه مندان می توانند برای دریافت آخرین اخبار و تصاویر به این صفحات یا کانال "موسسه فرهنگی هنری وصف صبا" به آدرس Telegram.me/vasfesabaa مراجعه کنند .

گفتنی است عوامل فیلم سینمایی" شعله ور" شامل تهیه کننده: محمدرضا شفیعی، کارگردان: حمید نعمت اله، نویسنده: حمید نعمت اله و هادی مقدم دوست، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، دستیار اول کارگردان: سعید بیات، مدیر برنامه ریزی: داوود باقری، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، جانشین تولید: مرتضی پیرهادی، مدیر تدارکات: سعید جعفری، عکاس: امیرحسین شجاعی، دستیار تهیه کننده: سجاد طباطبایی، مشاور رسانه ای: راضیه جباری و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا

ارسال نظر: