پس از استعفای وزیر ورزش؛

چرا حالا به گودرزی حمله می‌کنید؟

کدخبر: 2069602

حالا که محمود گودرزی از سمت وزیر ورزش و جوانان استعفا کرده است عده‌ای که ۳ سال سکوت کرده بودند، فرصت را مناسب دیده‌اند و علیه او صحبت می‌کنند.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، حالا که محمود گودرزی از سمت وزیر ورزش و جوانان استعفا کرده است عده‌ای که 3 سال سکوت کرده بودند، فرصت را مناسب دیده‌اند و علیه او صحبت می‌کنند. در این که کارنامه گودرزی در 3 سال فعالیتش به عنوان شخص اول ورزش کشور هرگز کارنامه موفقی نبوده و البته با اظهارنظرهای عجیبش بارها جامعه فوتبال را با چالش‌هایی بزرگ روبرو کرد هیچ شکی وجود ندارد اما این که چرا عده‌ای حالا یادشان افتاده است که علیه او لب به انتقاد بازکنند بسیار عجیب و البته دور از جوانمردی به نظر می‌رسد.

روز گذشته اولین روز کناره‌گیری محمود گودرزی از سمت وزیر ورزش و جوانان بود و افرادی مثل محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق استقلال و علی دایی سرمربی نفت تهران علیه او مصاحبه‌های تندی انجام داده‌اند.

علی فتح‌الله‌زاده در 3 سال آخر حضورش در استقلال حدود 20 میلیارد تومان روی دست این باشگاه بدهی گذاشت و حالا این که گودرزی زمانی که روی کار آمد او را از سمت مدیرعاملی این باشگاه اخراج کرد تصمیم کاملا منطقی به نظر می‌رسید که شاید هر مدیر دیگری هم جای او بود همین کار را انجام می‌داد.

اما به گفته بسیاری از کارشناسان فوتبال محمد رویانیان عامل اصلی بالا رفتن قراردادهای نجومی بازیکنان فوتبال ایران است. او با پیشنهادهای عجیب و غیر متعارفی که در لیگ سیزدهم به بازیکنان می‌داد باعث شد قیمت آنها به طرز شگفت انگیزی بالا برود و حالا اینکه او از گودرزی انتقاد می‌کند اتفاق بسیار عجیبی به نظر می‌رسد.

اما عجیب‌تر صحبت‌های دایی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با ذوب‌آهن است. این که دایی در تیمی فعالیت می‌کند که هیچ ارتباطی به وزارت ورزش و جوانان ندارد و از گودرزی انتقاد می‌کند خود نشان می‌دهد که پشت این صحبت‌ها هرگز تحلیلی پنهان نیست و نمی‌توان چندان به این صحبت‌ها استناد کرد.

ارسال نظر: