چرخش عجیب مشاور گودرزی به سمت سلطانی‌فر/ محمودی که وزیر نماند و مشاوری که مشاور ماند

کدخبر: 2071302

امید است سلطانی‌فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، اشتباه تاکتیکی گودرزی در انتخاب مشاوران خود را انجام ندهد و از کسانی در کنار خود استفاده کند که فقط به دنبال منافع شخصی نباشند.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین»، سه شنبه هفته جاری قرار است نمایندگان مجلس به سه وزیر پیشنهادی دولت برای وزارتخانه های آموزش و پرورش، فرفنگ و ورزش و جوانان رای اعتماد دهند.

مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش از سوی دولت به مجلس معرفی شده است و وی در صورتی که بتواند رای اعتماد مجلسی‌ها را از آن خود کند به عنوان سومین وزیر ورزش به کار خود ادامه خواهد داد.

محمود گودرزی که پس از معرفی سه وزیر پیشنهادی و عدم رای اعتماد نمایندگان مجلس راهی وزارت ورزش شده بود نتوانست برنامه‌های خود را اجرایی کند و ماه گذشته بود که از سمت خود استعفا داد. خیلی‌ها یکی از دلایل ضعف وزارت ورزش و جوانان گودرزی را مشاوران وی می‌دانستند که نتوانستند در مواقع حساس کار اصلی خود را انجام دهند و با مشاوره اشتباه خود زمینه را طوری فراهم کردند که هم مردم و هم دولت از عملکرد گودرزی ناراضی باشند.

یکی از مشاوران فرهنگی و رسانه‌ای گودرزی که هر سه‌شنبه با وی جلسه داشت، از جمله کسانی بود که با مجیزگویی و اشتباهات تاکتیکی تاثیر زیادی داشت تا نابسامانی‌های حوزه ورزش از دید گودرزی مغفول بماند.

وی که تجربه زیاد سفرهای داخلی و خارجی با "خانواده" و البته با پول "بیت‌المال" را دارد توانسته بود خود را به گودرزی نزدیک کند ولی با مشاوره‌های اشتباه، تاثیر زیادی در ناکارآمد جلوه دادن گودرزی داشت.

این مشاور در چرخشی تاکتیکی و بعد از مشخص شدن سلطانی‌فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش دوباره خود را به وی نزدیک کرده و به دنبال رای برای سلطانی‌فر است.

وی که از افتخاراتش سفرهای برون مرزی با پول بیت‌المال و خواندن کتاب در این سفرها است این بار قصد دارد تا با نزدیک شدن به سلطانی‌فر و بزرگ‌نمایی از قدرتی که هیچ وقت نداشته، سلطانی‌فر را طوری راضی کند که وی توانسته برای وزیر پیشنهادی ورزش راهکارهای خوبی ارائه دهد و در صورت وزیر شدن سلطانی‌فر خود را به عنوان یک فاتح میدان نبرد معرفی کند. همه می‌دانند که وی تا زمانی از کسی حمایت می‌کند که منافع شخصی‌اش تامین شود و در صورتی که دستش از منافع‌اش کوتاه بماند در چرخشی عجیب مواضع خود را تغییر خواهد داد و دشمن درجه یک فرد خواهد شد.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان باید تجربه گودرزی را برای خود درس بگیرد و بداند که اگر وی مشاوری درست بود، کار محمود گودرزی به استعفا کشیده نمی‌شد و مطمئن باشد اگر به هر دلیلی سلطانی‌فر نتواند وزیر ورزش شود، این مشاور دوباره با گزینه بعدی لابی خواهد کرد تا به عنوان یک فعال رسانه‌ای، دوباره به دنبال کارهای شخصی و سفرهای برون مرزی‌اش باشد.

امید است سلطانی‌فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، اشتباه تاکتیکی گودرزی در انتخاب مشاوران خود را انجام ندهد و از کسانی در کنار خود استفاده کند که فقط به دنبال منافع شخصی نباشند.

به گفته بسیاری از کارشناسان حضور مشاوران ضعیف و ناکارآمد بیشترین ضربه را به گودرزی زد و امیدواریم سلطانی‌فر اشتباه تاکتیکی گودرزی در انتخاب مشاوران ناکارآمد را انجام ندهد.

ارسال نظر: