سردار نقدی:

وجه مشترک مفسدین بزرگ اقتصادی، سازش با آمریکاست

کدخبر: 2072180

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در پرونده کسانی که فسادهای بزرگ اقتصادی را مرتکب شده‌اند یک وجه اشتراک وجود دارد، که آنان طرفدار سازش با آمریکا هستند.

به گزارش «نسیم آنلاین»، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز در تجمع مراسم راهپیمایی13 آبان که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: قرآن کریم تاکید کرده است کسی که از طاغوت ترس دارد محبت اهل بیت(ع) شامل حالش نمی شود و دچار ذلت می شود.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم افزود:قرآن کریم برای انسان ها الگو قرار داده است و مهم ترین بخش زندگی حضرت ابراهیم(ع) را مبارزه با طاغوت می داند، انسان آفریده شده است تا مسیر تکامل را طی کرده و به سعادت و کمال دست پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امام خمینی(ره) با قدرت به میدان آمد و به مقابله با طاغوت پرداخت، خداوند وعده داده است که اگر کسی با طاغوت مبارزه کند به پیروزی و رستگاری می رسد.

سردار نقدی عنوان کرد: سلاح های پیشرفته و امکانات در اختیار رژیم شاه بود و ملت ایران هیچ چیزی نداشت اما در نهایت با توکل به خدا ملت ایران به پیروزی رسید، ملت ایران اسلام و انقلاب را به جهانیان معرفی کرد و پرچم انقلاب در همه عالم برافراشته شده است.

وی گفت: امروز در آمریکای لاتین و اروپا و آمریکا، اسلام در حال پیشرفت است، اگر بررسی علمی انجام شود و آمریکای سال 57 با امروز مقایسه شود مشخص می شود که آمریکا نزول کرده و در زمینه های اقتصاد و سیاست و همه مولفه های قدرت سقوط کرده و این سقوط تداوم دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: کشور آمریکا 20 هزار میلیارد دلار بدهی دارد و هر روز این بدهی افزایش پیدا می کند، این کشور با چپاول و دزدی نفت کشورهای منطقه امور خود را می گذراند.

سردار نقدی عنوان کرد: روزی که ملت ایران لانه جاسوسی آمریکا را بست از نظر نظامی هیچ چیزی نداشتیم ، امروز ناو جنگی و زیر دریایی می سازیم و دارای قدرت نظامی بسیار بالایی هستیم.

وی گفت: افرادی که برای ورزش المپیک نیروهای مسلح شرکت کردند و مسابقه بین ایران و آمریکا برگزار شد همه سالن ایران را تشویق می کرد که این موضوع نشان دهنده عظمت کشورمان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: کشورمان درزمینه های علمی، اقتصادی، سیاسی در بالاترین مولفه های قدرت قرار دارد.

سردار نقدی عنوان کرد: سرمنشا همه مشکلات و گرفتاری های جهان آمریکا است، وهابیت و تکفیری هایی که ملت های مسلمان را می کشند به واسطه حمایت های آمریکا ایجاد شده است، همه مفدسان بزرگ اقتصادی یک وجه اشتراک دارند و آن سازش با آمریکا است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر که آمریکا نفس‌های آخر خود را می‌کشد و سازش با آمریکا معنا ندارد افزود: شعار ما یک جمله است، تا انقلاب مهدی (عج) نهضت ادامه دارد هیچ‌کدام از ما از مبارزه با آمریکا خسته نشده‌ایم و ملت ایران از پیر و جوان همه اهل مبارزه هستند.

وی در پایان تاکید کرد آنانی که از مبارزه خسته شده اند در مسیر مبارزه ملت ایران اخلال ایجاد ننمایند.

منبع: دانا

ارسال نظر: