مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد:

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سال ۹۵ از فردا/ آزمون ۲۱ آبان برگزار می‌شود

کدخبر: 2072741

مشاور عالی سازمان سنجش از توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش از فردا ۱۸ آبان‌ماه خبر داد و گفت: این آزمون ۲۱ آبان برگزار می‌گردد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور درباره سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی، دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش در سال 95 گفت: کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان از فردا سه شنبه 18 آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org‌ قرار می گیرد.

وی افزود: چنانچه داوطلبان در کارت ورود به جلسه مغایرتی با اطلاعات خود مشاهده کردند تا تاریخ بیستم آبان ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به قسمت ویرایش می توانند اطلاعات خود را اصلاح کنند.

توکلی تصریح کرد: درهای ورودی حوزه امتحانی برای آزمون نوبت صبح رأس ساعت 8 و برای آزمون نوبت عصر رأس ساعت 14 روز جمعه 21 آبان ماه بسته خواهد شد لذا از ورود داوطلبان پس از ساعات ذکر شده ممانعت به عمل می آید.

وی تاکید کرد: داوطلبان باید برای حضور در جلسه امتحانی پرینت کارت، اصل کارت ملی، مدال سیاه پررنگ، تراش، پاک کن، یک سنجاق به همراه داشته باشند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبان از آوردن وسایل اضافی، کیف دستی، ساک دستی، هیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، کتاب، ماشین حساب، جزوه، یادداشت و نظایر آن جدا خودداری کنند چرا که به همراه داشتن هر کدام از این وسایل به منزله تقلب و تخلف است.

منبع: شبستان

ارسال نظر: