میرزایی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

"یتیم‌خانه ایران" ۱۳۶ میلیون تومانی شد/ هدیه ۲۶۵ میلیون تومانی مردم به "متولد ۶۵"

کدخبر: 2072956

مدیر فروش فیلمیران گفت: "یتیم‌خانه ایران" تا به امروز به فروش ۱۱۸ میلیون تومان در تهران و ۱۸ میلیون تومان در شهرستان رسیده است و توانسته در مدت اکران به فروش ۱۳۶ میلیون تومان برسد.

روژین میرزایی، مدیر فروش دفتر فیلمیران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره میزان فروش «یتیم خانه ایران» گفت : این فیلم تا الان به فروش 118 میلیون تومان در تهران و 18 میلیون تومان در شهرستان رسیده است و توانسته در مدت اکران به فروش 136 میلیون تومان برسد.

وی ادامه داد: «یتیم خانه ایران» شب گذشته به فروش 13 میلیون و 850 هزار تومان در تهران رسیده است؛ البته آخرین ساخته ابوالقاسم طالبی در 15 سالن در تهران و 10 سالن در شهرستان ها به روی پرده رفته است.

مدیرفروش دفتر فیلمیران درباره میزان فروش «متولد 65» گفت: این فیلم نیز تا به امروز در تهران به فروش 225 میلیون و در شهرستان ها به فروش 40 میلیون تومانی رسیده است، «متولد 65» تا به امروز به فروش 265 میلیون تومانی در کل کشور دست یافت.

وی با بیان اینکه «متولد 65» شب گذشته نیز توانست به فروش 15 میلیون تومانی در تهران دست یابد، ادامه داد: این فیلم در 15 سالن در تهران و 10 سالن در شهرستان ها به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است، داستان «یتیم خانه ایران» در سال 1295 تا 1300 می گذرد که احمدشاه قاجار مملکت را رها کرد و نیمی از مردم کشور بر اثر قحطی جان باختند.قحطی و خشکسالی عظیم ایران در سال‌های 1295 تا 1300 و در کوران جنگ اول جهانی و در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داد . این قحطی که همراه با فقر و پیچارگی و در نهایت کاهش جمعیت در ایران همراه بود، در تعیین سرنوشت جامعه ایران به ویژه ظهور دیکتاتوری پهلوی نقش بسزایی دارد.

علیرام نورایی، فرخ نعمتی، انوشیروان ارجمند، بهار محمدپور، داریوش اسدزاده، علی شادمان، ایمان صفا، محسن حسینی، اکبر بهشتی، داوود مقدادی، مجید مافی، شهرام تیموریان، ملیکا شعبان، مهری آل آقا، برت‌جان‌کلن، برایان طرفه و برشن آنامند از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«متولد 65» داستان دختر و پسر جوانی را روایت می‌کند که با رویای پولدار شدن، خود را در شخصیت‌های مختلف اجتماعی جا می‌زنند و از این طریق می‌خواهند به خواسته‌های خود برسند! آنها به‌ طور اتفاقی به عنوان خریدار به ساختمانی مراجعه می‌کنند، ولی در ادامه با حقایقی رو به رو می‌شوند.

هنگامه حمیدزاده، پدرام شریفی، مریم سعادت، احسان امانی، علیرضا استادی، کامران ملکی، مهتاب ثروتی، لادن نازی، مجید رضایی و با حضور افتخاری آنا نعمتی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظر: