موسوی: تماشاگران ورامینی برای هیچ بازیکنی ارزش قائل نمی‌شوند/ علیه من شعار بدهند انگیزه‌ام بیشتر می‌شود

کدخبر: 2075359

مدافع میانی ملی‌پوش تیم بانک سرمایه گفت: به هر شهر و سالنی می‌روم به من فحاشی می‌شود ولی این شعارها انگیزه‌ام را بیشتر می‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بانک سرمایه در هفته هشتم لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر دو مقابل پارسه به پیروزی رسید. در جریان این مسابقه برخی از تماشاگران صالحین ورامین که برای تماشای مسابقه بعدی به سالن رفته بودند، شعارهایی علیه سیدمحمد موسوی سر دادند.

موسوی که سابقه پوشیدن پیراهن متین ورامین را در کارنامه دارد، درباره این شعارها اظهار داشت: مقداری نمک نشناس هستیم. تنها قهرمانی نماینده ورامین در لیگ برتر در فصلی بود که من در این تیم بازی می‌کردم و زحمات زیادی برای این تیم کشیدم.

وی ادامه داد: متاسفانه تماشاگران ورامین نه فقط در مقابل من بلکه مقابل اکثر بازیکنانی که در این تیم بازی کرده‌اند هیچ ارزشی قائل نمی‌شوند و به محض ورود به سالن شروع به فحاشی به آنها می‌کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: این فحاشی ها اصلا برایم مهم نیست اما از توهین‌های هواداران صالحین ورامین ناراحت شدم زیرا آقای کارخانه ناراحت شد.

مدافع میانی بانک سرمایه گفت: اصلا برایم مهم نیست. امیدوارم بیشتر به این رفتار ادامه بدهند زیرا جری‌تر می‌شوم و با انگیزه‌تر بازی می‌کنم اما باید مقداری نمک شناس باشیم.

ارسال نظر: