فصل به اتمام نرسیده و لالیگا ادامه دارد

زیدان: ایمان خود را تا لحظه پایان بازی از دست ندادیم/ شانس با ما یار بود

کدخبر: 2076417

سرمربی رئال‌مادرید گفت: ما ایمان خود را تا لحظه پایان بازی از دست ندادیم و کنترل این مسئله به هیچ عنوان راحت نبود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رئال‌مادرید شب گذشته در ورزشگاه نیوکمپ با گل دقیقه 90 از شکست گریخت تا شاگردان زیدان موفق به ثبت رکورد 33 بازی بدون شکست شوند.

پس از پایان این دیدار زیدان اظهار داشت: بارسلونا حریف بسیار خوبی است و بازی جلوی آن‌ها اصلا آسان نیست. با قلب و مغز خود بازی کردیم و به آنچه که باور داشتیم رسیدیم. این خوشحال کننده و مهم است اما نمی‌دانیم رقم خوردن این نتیجه عادلانه است یا خیر. دریافت گل به بارسلونا روحیه بخشید. ولی ما ایمان خود را تا لحظه پایان بازی از دست ندادیم و کنترل این مسئله به هیچ عنوان راحت نبود، به ویژه باز کردن دروازه بارسلونا در دقیقه پایانی کار سختی بود.

وی ادامه داد: امروز شانس با ما یار بود، البته نه در آن زمانی که به گل نیاز داشتیم. باقیماندن شش امتیاز فاصله در صدرجدول به معنی این نیست که فصل به اتمام رسیده، لالیگا ادامه دار است و باید آماده باشیم و روند مثبت خود را حفظ کنیم. ما از مسابقه امروز یک امتیاز دشت کردیم و این رقیب ما را به شوک نخواهد برد. البته که با رقم خوردن شکست همه چیز پیچیده می شد، اما این تساوی قطعا برای ما حکم رضایت کامل و پیروزی را ندارد.

سرمربی رئال‌مادرید در خصوص گل لحظات پایانی راموس عنوان کرد: من از گل راموس سورپرایز نشدم، چون این از توانایی های اوست. او بازیکنی با شخصیت بالاست و در چنین بازی ‌ای مهمی تاثیر خود را می گذارد و به نوعی دیگر تسلیم نشدنی‌ست.

زیدان در خصوص عملکرد تیم داوری این دیدار گفت: مثل همیشه در خصوص داوری صحبتی انجام نمی دهم. نیمه نخست خوب بودیم. با افت نسبی که در نیمه دوم داشتیم، سعی کردیم با آوردن کاسمیرو و فضا دادن به مودریچ و کواچیچ تغییراتی رو به جلو ایجاد کنیم. لوکا بازیکنی‌ست که از اهمیت آن در تیم آگاهیم و او امروز عملکرد بسیار خوبی در مرکز میدان داشت. عملکرد و تلاش جمعی تیم را دوست داشتم به خصوص وقتی که نفرات هجومی ما در کار های دفاعی شرکت می کردند.

ارسال نظر: