منابع سوری گزارش دادند

پروازهای لاذقیه سوریه به کویت و امارات از سر گرفته شد

کدخبر: 2078694

منابع سوری گزارش دادند که پروازهای فرودگاه باسل الاسد در شهر لاذقیه به امارات و کویت ازسر گرفته شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: مهندس علی حمود، وزیر حمل و نقل سوریه با اعلام ازسرگیری پروازهای لاذقیه گفت که ازسرگیری پروازها از فرودگاه «باسل» گامی مهم در جهت تسهیل سفر شهروندان و کاستن مشکلات آنها در نتیجه سفر از طریق فرودگاه بیروت و همچنین کاهش فشار و بار مشکلات فرودگاه بین‌المللی دمشق است.

بنابر گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، حمود همچنین به تغییر و تحولات در روند فعالیت فرودگاه برای ارائه خدمات بهتر به مسافران، استفاده از پتانسیل نیروها و کادر ملی برای بازگشت فرودگاه‌ها به فعالیت‌های عادی اشاره کرد به خصوص اینکه زمان طولانی از تعطیلی و توقف پروازهای خارجی در این فرودگاه می‌گذرد.

وی افزود که تعداد پرسنل فرودگاه 700 نفر است و اقدامات مربوط به حفاظت و آماده‌سازی فرودگاه از طریق کادر موسسه کل پروازهای شهری و کادر ملی سوریه صورت گرفته است.

حمود همچنین گفت که فرودگاه الباسل با اجرای عملیات‌های مربوط به بازسازی باند فرودگاه که هزینه آن 4 میلیارد لیره است، به فرودگاه های مدرن در سطح منطقه تبدیل خواهد شد که باعث می‌شود این فرودگاه برای استقبال از همه هواپیماها با هر حجمی آمادگی داشته باشد و خدمات بهتری به مسافران ارائه نماید.

ارسال نظر: