پنج هزارنفر در پویش "روشنا" شرکت کردند

کدخبر: 2079095

با گذشت یازده هفته از آغاز ششمین پویش کتابخوانی "روشنا" شرکت‌کنندگان این پویش از مرز پنج هزار نفر گذشت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، برندگان هفته یازدهم پویش مطالعاتی «روشنا» مشخص شدند.

بر اساس این گزارش، با توجه به پایان بازه زمانی بخش مسابقه پویش مطالعاتی «روشنا»، هفته یازدهم آخرین هفته رسمی اهدای جوایز هفتگی نام گرفت.

دبیرخانه پویش «روشنا» از این پس بعد از رسیدن تعداد شرکت کنندگان به 300 نفر، باز هم قرعه کشی انجام خواهد داد و از این پس قرعه کشی هفتگی انجام نخواهد پذیرفت.

ششمین دوره پویش مطالعاتی روشنا، در این دوره هر هفته یک کمک هزینه سفر عتبات عالیات، یک کمک هزینه سفر مشهد و سه کارت هدیه صد هزار تومانی به برندگان اهدا کرد.

در هفته یازدهم این پویش، 237 نفر از مخاطبین با ارسال کد به سامانه پیامکی و پایگاه اطلاع رسانی «روشنا»، در بخش مسابقه پویش شرکت کرده‌اند که مجموع شرکت کنندگان را به بیش از 5100 نفر رساند.

دبیرخانه پویش مطالعاتی «روشنا» برندگان هفته یازدهم این پویش را به شرح زیر اعلام کرده است.

محمدرضا عبدلی از بوشهر برنده کمک هزینه سفر عتبات عالیات

سمیرا تراویده از جهرم برنده کمک هزینه سفر مشهد

برندگان کارت هدیه یک میلیون ریالی:

معصومه بیرانوند از قم

اعظم عزیزی از جهرم

زهرا سید موسوی از نیشابور

دبیرخانه «روشنا» هم چنین اعلام کرد: برندگان بخش ترویجی که شامل شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات میدانی می‎شود، به زودی اعلام خواهند شد.

پویش مطالعاتی «روشنا» با رویکرد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با سه کتاب «رحمت واسعه»، «سقای آب و ادب» و «بچه‌های عاشورا» از ابتدای ماه محرم آغاز شده است.

مخاطبان می توانند با ارسال کد درج شده در کارت قرعه کشی همراه کتاب، از طریق پایگاه اطلاع رسانی «روشنا» یا پیامک کد به سامانه 3000868585 در این پویش شرکت نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه تهیه کتاب به پایگاه اطلاع رسانی پویش مطالعاتی «روشنا» به آدرس rushana.ir مراجعه نمایید.

ارسال نظر: