"فصل نرگس" به جشنواره فیلم فجر رسید

کدخبر: 2086392

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر امروز به ایستگاه دهم می‌رسد و قرار است "کویرس، وطن کوچک من" ساخته سعید صادقی در این ایستگاه به نمایش در آید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر امروز به ایستگاه دهم می رسد و قرار است «کویرس، وطن کوچک من» ساخته سعید صادقی در این ایستگاه به نمایش در آید و در ادامه تنها یک فیلم از بخش سودای سیمرغ به نمایش در خواهد آمد.

«فصل نرگس» ساخته نگار آذربایجانی تنها فیلمی است بخش سودای سیمرغ امروز جشنواره است که در ساعت 15:30 به نمایش در خواهد آمد.

«فصل نرگس» در ژانر اجتماعی با نگاهی انسان دوستانه، قصه‌ای امید بخش را به شیوه‌ای متفاوت روایت می‌کند .

یکتا ناصر، ریما رامین فر، امیر آقایی، پژمان بازغی، شایسته ایرانی، محمدرضا هدایتی، شیرین اسماعیلی، صالح میرزاآقایی، گوهر خیراندیش و شبنم گودرزی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«یادم تو را فراموش» علی عطشانی هم دومین فیلم امروز به شمار می رود، این فیلم که در ساعت 18 به نمایس در خواهد آمد تنها در بخش چشم انداز سینمای ایران شرکت کرده است.

«یادم تو را فراموش» براساس پرونده شهلا جاهد که در سال ۱۳۸۹ به جرم قتل همسر ناصر محمدخانی فوتبالیست اعدام شد، ساخته شده است.

در این فیلم بازیگرانی چون حسین یاری، آزاده مهدیزاده، میترا حجار، ماه چهره خلیلی، مازیار فلاحی، خشایار راد و بیتا عطشانی حضور دارند.

سومین فیلم امروز به «ترومای سرخ» اسماعیل میهن دوست اختصاص پیدا کرده است، فیلمی که همانند «یادم تو را فراموش» در بخش چشم انداز سینمای ایران شرکت کرده است.

«ترومای سرخ» قصه‌ای عاشقانه در بستر یک سفر شهری در تهران است.

پریوش نظریه، آتش تقی پور، نیکان راست قلم، الهام طهموری، ایران مسعودی و النا آهی، مهتاب کرامتی، رضا کیانیان، ویشکا آسایش، مهوش افشار پناه، باران کوثری و مهرداد صدیقیان از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«ایستگاه اتمسفر» ساخته مهدی جعفری هم در سانس آخر دهمین روز جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «اتمسفر هوای زمین را دارد و ما هوای همدیگر را...»

محسن کیایی، رویا افشار، شاهرخ فروتنیان، ژاله صامتی، آناهیتا افشار و سوگل قلاتیان، بابک بهشاد، رها خدایاری، بانیپال شومون، مهدی حسینی نیا، میثاق جمشیدی، هانیه تهرانچی، مانی منشی زاده، شیرین امیری، علیرضا مویدی، پاوانه افسر، پریا وزیری به ایفای نقش می پردازند.

ارسال نظر: