نشست فیلم "بن بست وثوق":

کاویانی: اعلام زودهنگام نامزدها جشنواره را عملا تعطیل کرد/ میمنت: امسال جشنواره پرباری نداشتیم

کدخبر: 2086681

نشست فیلم "بن بست وثوق" ساخته حمید کاویانی در محل کاخ جشنواره سی و پنجم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، نشست فیلم «بن بست وثوق» ساخته حمید کاویانی در محل کاخ جشنواره سی و پنجم برگزار شد.

در ابتدای این نشست حمید کاویانی گفت: متاسفانه اعلام زودهنگام نامزدهای بخش سودای سیمرغ باعث شد تا عملا دو روز آخر جشنواره تعطیل شود.

وی در خصوص زمان بالای فیلم بیان داشت: در این فیلم باید یخ شخصیت ها باز شود و همین مهم نیازمند زمان بیشتری بود، البته برای اکران عمومی فیلم در زمان آن تغییراتی ایجاد خواهد شد و از آنجایی که «بن بست وثوق» آخرین فیلمی بود که به جشنواره اضافه شد، ما زمان کمی را برای آماده کردن آن داشتیم.

کارگردان «بن بست وثوق» درباره نماد اسب در این فیلم اظهار داشت: اسب در ذهن همه ما حیوان نجیبی است و شخصیت قصه ما نیز گذشته ای دارد، گذشته مسائلی را به خانواده آن تحمیل کرده است.

در ادامه کیومرث پوراحمد، مشاور کارگردان بیان داشت: هرسال یکی دو تا فیلمساز جوان می‌آیند که ما مشاور فیلمش باشیم. در پروژه آقای کاویانی هم اینگونه بود، کاویانی کارش درست است .

مهرداد فرید، تهیه‌کننده افزود: برای اولین بار تهیه کنندگی اثری به جز آثار خودم را بر عهده گرفتم و امیدوارم این مسیر برایم خوب باشد.

محمود جعفری، بازیگر به عنوان سخنران بعدی گفت: بسیار خوشحالم در فیلمی ایفای نقش کردم که در آن چند نسل بطور هم زمان بازی می‌کردند. وقتی فیلمنامه‌ را خواندم، داستان سردی را حس کردم که در فضای فیلمنامه حاکم بود .

سیروس میمنت، بازیگر در بخش پایانی این نشست با بیان اینکه امسال جشنواره پرباری را شاهد نبودیم و امیدوارم سال آینده اینگونه نباشد، خاطر نشان کرد: حضور در این فیلم هر چند که در سکانس های کوتاه حضور داشتم، ولی تنها به خاطر دوستی که با کاویانی داشتم قبول کردم.

ارسال نظر: