دبیرکل مجمع بیداری اسلامی:

ملت فلسطین آماده آزادسازی بقیه سرزمین‌های اشغالی است

کدخبر: 2086702

ولایتی گفت: ملت فلسطین با الهام از انقلاب اسلامی انتفاضه‌های مختلفی را در فلسطین انجام داد و توانست گام‌های بلندی در مقاومت بردارد، غزه را آزاد کرد و برای آزادسازی بقیه سرزمین‌های اشغالی، آماده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی‌اکبر ولایتی در حاشیه همایش هم‌اندیشی مهمانان خارجی شرکت کننده در مراسم سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای جلوگیری از تفرقه در جهان اسلام برگزاری دوره‌ای چنین هم‌اندیشی‌هایی ضروری است.

دبیرکل مجمع بیداری اسلامی گفت: ملت فلسطین با الهام از انقلاب اسلامی انتفاضه‌های مختلفی را در فلسطین انجام داد و توانست گام‌های بلندی در مقاومت بردارد، غزه را آزاد کرد و برای آزادسازی بقیه سرزمین‌های اشغالی، آماده است.

وی با اشاره به تعداد اندیشمندان و کشورهای حاضر در این همایش گفت: 400 اندیشمند اهل سنت و شیعه از 25 کشور جهان در این همایش حضور یافته‌اند و نتایج سخنرانی‌ها، هم‌اندیشی‌ها و تبادل آرا برای ترسیم چشم‌انداز برای مبارزه مشترک مسلمانان، وحدت امت اسلامی و مقابله با دشمنان اسلام مدون خواهد شد.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار موج بیداری اسلامی، جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار بیداری اسلامی و مقام معظم رهبری ادامه دهنده این راه هستند.

دبیرکل مجمع بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: این همایش برای گفت‌وگو درباره آخرین تحولات جهان اسلام و گسترش وحدت کلمه بین فرهیختگان و اندیشمندان جهان اسلام برگزار شد تا در مقابل سیل عظیم توطئه‌هایی که علیه مسلمانان شکل گرفته است تا آمادگی مقابله داشته باشد. البته تجلی این مسأله امروز در عراق، سوریه، یمن، ‌افغانستان و لبنان قابل مشاهده است.

وی یادآور شد: نتیجه چنین تبادل نظرها و هم‌اندیشی‌هایی موجب این شده است که ملت‌های مسلمان به سمت اتحاد، وحدت و همبستگی بروند. وضعیت فلسطین بعد از انقلاب اسلامی به مراتب قوی‌تر از قبل از انقلاب اسلامی شده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: