پرویز داودی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:

دشمنان ملت ایران محکوم به تسلیم و سر فرود آوردن در مقابل این عظمت هستند

کدخبر: 2086916

معاون اول دولت نهم گفت: مردم ما به صحنه می‌آیند و دشمنان آنها محکوم به تسلیم و سر فرود آوردن در مقابل این عظمت هستند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: پرویز داودی معاون اول دولت نهم صبح امروز در راهپیمایی 22 بهمن و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس پیرامون مواضع رئیس جمهور آمریکا و لزوم استفاده از ظرفیت داخلی در دفع تهدیدها، گفت: به حمد الهی امسال حضور مردم از هر سال بیشتر است و این نشان می‌دهد که ترامپ و آمریکا باید بدانند که اگر بخواهند از ابزار تهدید استفاده کنند جواب نخواهند گرفت و فقط سرعت سقوطشان را افزایش می‌دهند.

وی افزود: مردم ما به صحنه می‌آیند و دشمنان آنها محکوم به تسلیم و سر فرود آوردن در مقابل این عظمت هستند.

داودی با بیان اینکه مسئولین نیز باید بدانند که از ظرفیت مردمی استفاده کنند، گفت: مسئولین فکر نکنند این ظرفیت‌ها وجود ندارد و باید در جهت پیشرفت کشور استفاده بهینه‌ای از توان مردمی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بین‌المللی داشته باشند.

معاون اول دولت نهم با اشاره به فعالیت دشمنان و معاندین علیه جمهوری اسلامی در فضای مجازی، گفت: علیرغم همه این تبلیغات منفی جمعیتی به این بزرگی زن و مرد بدون هیچ مشکلی به صحنه می‌آیند که نشان‌دهنده عمق آگاهی و بصیرت مردم است.

وی با بیان اینکه مسئولین اگر از ظرفیت مردمی آگاه باشند از آن استفاده بهینه خواهند کرد، گفت: رهبر انقلاب نیز بر اقتصاد مقاومتی تأکید دارند که به معنای استفاده از ظرفیت‌های درونی کشور از جمله مردم است.

داودی با بیان اینکه روحیه منتظر سرمایه‌گذاری خارجی ماندن و پهن کردن فرش قرمز و بوسیدن دست مدیران خاجی باید کنار گذاشته شود، گفت: امید مسئولین به جای سرمایه‌گذاری خارجی به همین مردم باشد چون مردمی که در صحنه راهپیمایی به این عظمت حضور می‌یابند در صحنه‌های اقتصادی هم حضوری پرشور خواهند داشت.

معاون اول دولت نهم در پایان تأکید کرد: ناامید کردن توان‌های داخلی و منتظر خارجی‌ها ماندن رکودی شدید بر کشور حاکم کرده که مستحق کشور و جامعه نیست.

ارسال نظر: