دعوت باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال از هواداران برای حمایت از تیم ملی

کدخبر: 2099786

باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال از هواداران خود خواستند برای حمایت از تیم ملی فوتبال مقابل ازبکستان به ورزشگاه بروند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و از ساعت ۲۱:۱۵ روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ازبکستان می‌رود.

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران

در این اطلاعیه آمده است: هواداران پرسپولیس چه در رقابت‌های باشگاهی و چه در بازی‌های ملی همواره رونق بخش ورزشگاه‌ها بوده‌اند. اکنون که تیم کشورمان در آستانه حضور دگرباره و با اقتدار در رقابت‌های جام جهانی است، بی‌تردید این حمایت را بار دیگر شاهد خواهیم بود.

باشگاه پرسپولیس از هواداران پرشور خود می‌خواهد، امروز با حضور در ورزشگاه آزادی، تیم ملی کشورمان را برای قطعی کردن این صعود همراهی کنند و به خواست خدا در پایان این بازی، مردم عزیز کشورمان شیرینی این صعود مقتدرانه را با تمام وجود حس خواهند کرد.

دعوت باشگاه استقلال از هواداران برای حمایت از تیم ملی

سایت باشگاه استقلال نوشت: تیم ملی فوتبال ایران در آستانه کسب افتخاری بزرگ قرار دارد. از ساعت 21:15 امشب (دوشنبه)، ملی‌پوشان فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان قرار می‌گیرند تا به‌امید خدا با کسب یک پیروزی ارزشمند و مقتدرانه، صعود خود به جام جهانی 2018 روسیه را قطعی کنند. باشگاه استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای دلیرمردان تیم ملی، از همه هواداران خود درخواست می‌کند با حضور در ورزشگاه آزادی، یار دوازدهم ملی‌پوشان باشند و به کسب این افتخار و دستاورد ملی، کمک کنند.

ارسال نظر: