مدیرعامل شرکت صنایع نورد فولادگلستان در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

کسادی بازار فولاد گلستان را به تعطیلی کشاند/ تولید فولاد در کارخانه فولاد گلستان به صفر رسید!

کدخبر: 2102418

مدیر عامل شرکت صنایع نورد فولاد گلستان تایید کرد که به دلیل کسادی بازار، کمبود مواد اولیه برای تولید و عدم توانایی در صادرات محصولات، کارخانه فولاد گلستان تعطیل شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » مدیر عامل شرکت صنایع نورد فولاد گلستان تایید کرد که به دلیل کسادی بازار، کمبود مواد اولیه برای تولید و عدم توانایی در صادرات محصولات، کارخانه فولاد گلستان تعطیل شد.

کارخانه صنایع فولاد گلستان، با هدف تولید انواع میلگرد و کلاف برای دستیابی به بازارهای جهانی درخرداد ماه سال 1389 به عنوان اولین کارخانه نورد فولاد شمال کشور به بهره برداری رسید.

این کارخانه با ۱۳۰ کارگر در زمینه تولید انواع مفتول و میلگرد در شهرستان مینودشت استان گلستان فعال بوده که گفته می شود از ابتدای تیرماه سالجاری و به دلیل مشکلات از پیش گفته تعطیل شده و کارگران آن راهی خانه های خود شده اند.

امین محمدی درگفتگو با « نسیم آنلاین » ظرفیت تولید محصولات فولادی شرکت متبوع خود در سال را 320 هزار تن برشمرد اما گفت که میزان تولیدات واقعی شرکت بسیار ناچیزتر از رقم مذکور بوده است.

به گفته وی، درحال حاضر حجم تولیدات کارخانه فولاد گلستان به رقم صفر رسیده وافزود که تعطیلی کارخانه دائمی نخواهد بود و پس از دوره گذار، دوباره فعالیت آن شروع می شود اما زمان قطعی آن معلوم نیست.

محمدی تاکید کردکه به دلیل نبود بازار خوب، کارخانه مجبور به استراحت خواهد بود.

مدیرعامل شرکت صنایع نورد فولادگلستان با بیان اینکه این کارخانه در حال حاضر هیچ محصول تولیدی دپو شده ای ندارد ، تصریح کردکه سهم صنایع نورد گلستان از کل فولاد تولیدی کشور در شرایط فعلی به زیر یک درصد رسیده است.

ارسال نظر: