سرمربی عراق: ایران آنقدر نقاط ضعف دارد که از آنها استفاده خواهیم کرد!

کدخبر: 2302201

سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال عراق پس از پیروزی برابر یمن گفت: ایران آنقدر نقاط ضعف دارد که از آنها در بازی با این تیم استفاده خواهیم کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرچکو کاتانتس در نشست خبری پس از بازی امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال عراق برابر یمن در گروه D جام ملت های آسیا 2019 که با پیروزی 3 بر صفر عراق پایان یافت گفت: از نوع بازی امروز عراق برابر یمن خوشحال هستیم و امیدوارم این روند را در سایر دیدارهای جام ملت های آسیا ادامه دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق افزود: مهمترین مسئله صعود به مرحله حذفی جام ملت های آسیا با وجود باقی ماندن یک بازی دیگر در مرحله گروهی است. ما قدم نخست را با موفقیت برداشتیم و با همین شرایط وارد سایر بازی ها خواهیم شد.

سرچکو کاتانتس درباره بازی پایانی مرحله گروهی تیم ملی عراق برابر ایران نیز اظهار داشت: ایران آنقدر نقاط ضعف دارد که باعث می شود تا تیم ملی عراق در بازی روز چهارشنبه از آنها به نفع خود استفاده کند. این بازی مهم است و ما تصمیم خواهیم گرفت تا چگونه برای این نبرد وارد زمین بشویم. تعداد زیادی از بازی های ایران را تماشا و بررسی کردم. آنها دو برابر نقاط قوت شان نقاط ضعف دارند!

وی در پایان از بازی مهند علی و جلال حسن در ترکیب تیم ملی فوتبال عراق برابر یمن تقدیر کرد.

عراق با پیروزی مقابل یمن صعود کرد

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: