دادستان مازندران: مشاوران املاک موجب تشدید زمین‌خواری در شمال کشور شده‌اند

کدخبر: 905293

جعفری در گفتگو با«نسیم» گفت: با حکم قضایی رستوران‌هایی که قلیان عرضه می‌کنند، پلمپ می‌شود/ طرح ویژه مبارزه با زمین‌خواری و تصرف جنگل و ساحل در حال اجراست/ مشاوران املاک ساماندهی می‌شوند

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در گفتگو با «نسیم» با اشاره به برخورد قطعی مراکز قضایی با زمین‌خواران گفت: جلسات شورای حفظ بیت‌المال برای بررسی تغییر کاربری غیرمجاز اراضی ساحلی و جنگلی در حال برگزاری است. برای مواردی که ساخت و ساز غیرمجاز در آنها صورت گرفته بود احکام قضایی صادر شد و پرونده 24 مورد دیگر هم در یکی از شهرستان‌های استان در حال پیگیری صدور حکم است.

وی افزود: در رابطه با بحث مشاورین املاک و زمین‌خواران هم اقداماتی در حال انجام است چراکه برخی از این مشاورین با اقدامات غیرقانونی موجب تشدید پدیده زمین‌خواری شده‌اند که سامان‌دهی آنها در دستور کار است، فرصتی برای شناسایی این افراد داده شده است و پس از این مرحله، پلمپ مراکز غیرقانونی صورت می‌گیرد.

دادستان مازندران با اشاره به برخورد با مراکز عرضه قلیان در این استان گفت: اماکن عرضه مواد غذایی جزء اماکن عمومی محسوب شده و حق توزیع قلیان ندارند. در همه شهرستان‌های استان در حال پلمپ قهوه خانه‌ها و رستوران‌هایی هستیم که قلیان عرضه می‌کنند.

ارسال نظر: