جلسه عصر امروز کمیسیون شوراها با حضور معاون وزیر اطلاعات برگزار شد

کدخبر: 917084

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفتگو با «نسیم» با اعلام این خبر افزود: معاون وزیر اطلاعات در جلسه امروز بیان کرد گروهک تروریستی داعش تاکنون نتوانسته تهدید جدی در مرزهای ایران بوجود آورد

دخیل عباس زارع‌‌زاده، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفتگو با «نسیم» در تشریح جزییات جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش گفت: در جلسه عصر امروز کمیسیون تقسیم حوزه های انتخابیه مورد بحث بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه در جلسه عصر امروز پیرامون حوزه انتخابیه استان فارس، در خصوص دو شهرستان شیراز و مرودشت بحث و بررسی‌هایی صورت گرفت افزود: در جلسه امروز در خصوص این استان رای‌‌گیری صورت نگرفت چراکه جهت بررسی این حوزه انتخابیه تنها نماینده مرودشت در کمیسیون حضور داشت.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بررسی حوزه انتخابیه یزد را از دیگر موارد بررسی تقسیم حوزه‌های انتخابیه در این کمیسیون برشمرد و تصریح کرد: در خصوص بحث حوزه انتخابیه استان یزد رای‌گیری در کمیسیون صورت گرفت ولی به دلیل اینکه از موارد توافق اعضا نبود این رای‌گیری ملغی اعلام شد.

زارع‌‌زاده با بیان اینکه در جلسه عصر امروز وضعیت داعش در عراق با حضور معاون وزیر اطلاعات بررسی شد، اظهار داشت: معاون وزیر اطلاعات در جلسه عصر امروز گزارش مبسوطی از وضعیت سوریه و عراق و غزه به اعضای کمیسیون ارائه کرد و اعضای کمیسیون در جریان وضعیت موجود این سه کشور قرار گرفتند.

وی بیان کرد: اعضای کمیسیون درجلسه عصر امروز در جریان وضعیت مرزهای ایران در مقابل وضعیتی که داعش در منطقه بوجود آورده است طی گزارشی که معاون وزیر اطلاعات در کمیسیون ارائه کردند، قرار گرفتند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در خاتمه تصریح کرد: معاون وزیر اطلاعات در جلسه امروز طی گزارشی وضعیت مرزهای ایران در مقابل تحرکات "گروهک تروریستی داعش" بسیار مناسب ارزیابی کرد و بیان داشت این گروهک تاکنون نتوانسته تهدید قابل توجهی در مرزهای ایران بوجود آورد.

ارسال نظر: