"مجلس بار دیگر جایگاه خود را به عنوان یک قوه مستقل و انقلابی نشان داد"

کدخبر: 918696

معاون سیاسی ستاد سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: مجلس با بی‌اعتنایی به تهدیدها یک روز پرکار تاریخی را تجربه کرد/ خروجی دانشگاه‌ها خدمتگذاران مردم است و نباید به جایگاهی برای ایسم‌های غربی تبدیل شود

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در یادواره شهدای جهرم، با اشاره به جریان استیضاح وزیر علوم بیان کرد: مجلس یک بار دیگر جایگاه و شأن خود را به عنوان یک قوه مستقل و انقلابی نشان داد و دولتمردان نیز باید بدانند که این حق طبیعی نمایندگان است. دولتمردان باید این امر را به فال نیک بگیرند و به خاطر داشتن چنین نمایندگان وظیفه شناس شکرگذار باشند، همان‌هایی که صحه می‌گذارند و فردی را به عنوان وزیر انتخاب می‌کنند باید بر عملکردش نظارت داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم تبیین فرهنگ اعتدال در جامعه بیان کرد: برخی اوقات جایگاه اعتدال به مسلخ کشیده می‌شود و اگر انتقادی صورت بگیرد برخی‌ها به بال قبایشان بر می‌خورد.

معاون سیاسی ستاد سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب در بحث مسائل فرهنگی به حساسیت امام خمینی(ره) نسبت به مسائل دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: یک دانشگاه سالم اگر درست هدایت شود مسیر جامعه هدایت می‌شود. خروجی دانشگاه‌ها خدمتگذاران مردم است و نباید به جایگاهی برای ایسم و ایزم‌های غربی تبدیل شود، مدیریت جهادی در کلام رهبری انقلاب یعنی مدیریت دانش‌بنیان؛ تخصص بی‌تعهد فایده‌ای ندارد.

حجت‌الاسلام علیزاده با بیان اینکه یکی از جلوه‌های مبارزه با جنگ نرم در خانه ملت رؤیت شد، عنوان کرد: در این مسیر نمایندگان به تهدیدهای پیش رو اعتنایی نکردند و مجلس یک روز پرکار تاریخی را تجربه کرد. عمارها کسانی هستند که ضمن انس با قرآن به آن عمل می‌کردند. آنها به نمازهای جمعه و جماعت اهمیت می‌دادند و این خود شکوه و عظمت حکومت ماست.

ارسال نظر: