بهاره کیان افشار برای جاسوسی فیلم "طول موج" به گورستان رفت

کدخبر: 923402

این بازیگر به «نسیم» گفت: در این فیلم تاریخی-سیاسی ساخته فرامرز شهبازیان بازی داشتم؛ فیلم در دو بازه زمانی قبل از انقلاب می‌گذرد که کاری اکشن نیز هست

بهاره کیان افشار بازیگر جوان که با بازی در نقش "شادی مستشارنیا" در سریال تاریخی "کلاه پهلوی" وارد دنیای فیلم و سینما شد به تازگی بازی در فیلم "طول موج" که یک اثر تاریخی سیاسی است حضور داشته. وی در گفتگو با خبرنگار "نسیم" درباره روند تولید این فیلم گفت: تولید فیلم "طول موج" قرار بود چند سال پیش آغاز شود اما به دلایلی به تعویق افتاد تا اینکه خود فرامرز شهبازیان که کارگردان آن بود تهیه کنندگی کار را نیز برعهده گرفت.

این بازیگر ادامه داد: فیلمبرداری از جزیره قشم آغاز شد و سپس در شیراز و اصفهان ادامه پیدا کرد که من در اصفهان به گروه ملحق شدم.

کیان افشار که در فیلم سینمایی "گناهکاران" نیز بازی کرده بود، بیان کرد: دلیل انتخابم برای بازی در این فیلم قصه بسیار جالب آن بود. در "طول موج" نقش "ناژوان" را دارم که همسر شخصیت اصلی قصه است که شهرام ابراهیمی این نقش را بازی می کند.

وی افزود: من در دو لوکیشن "منزل ملک" و "یک گورستان" بسیار قدیمی بازی داشتم که هر دو در اصفهان قرار داشت.

این بازیگر اظهار داشت: فیلم "طول موج" اثری تاریخی سیاسی است و وقایع فاز ابتدایی آن در حدود سال های1337 می گذرد و سپس ادامه داستان در سال 1357 رخ می دهد همچنین این فیلم رگه های تریلر و اکشن نیز دارد.

ارسال نظر: