سر و کله محمود بصیری بالاخره در تلویزیون پیدا شد

کدخبر: 925607

بازیگر سریال درحال ساخت "سیگنال موجود است" به «نسیم»، گفت: در این سریال یک نقش دارم با سه شغل باجگیر، آبدارچی و نگهبان که نقشم مثل داستان جذاب و شیرین است/ فکر می‌کنم این سریال خروجی خوبی دارد + عکس

محمود بصیری که بعد از 11 سال دوری دوباره با نقش مجدی در سریال "سیگنال موجود است" به دنیای بازیگری بر می گردد، درباره نقش خود در گفتگو با خبرنگار «نسیم»، توضیح داد: مجدی در این سریال هم آبدارچی شرکت است، هم نگهبان و هم یک فرد باج گیر. اما با وجود داشتن این ویژگی ها باز هم برای مخاطب منفی به نظر نمی رسد. بلکه نقشی شیرین است. در عین حال که تلاش می کند خود را خوب نشان دهد، بدی هایی هم دارد.

وی افزود: من هر چند روز یکبار در"سیگنال موجود است" بازی داشتم و سر صحنه حاضر می شدم. سعی کردم به نقشی که ایفای آن را به من سپرده اند، خوب سروسامان بدهم. با آقای مظلومی هم پیش از این سابقه همکاری داشتم و ایشان کارگردانی حرفه ای و کاربلد هستند.

این بازیگر درباره فضای کلی حاکم بر داستان ادامه داد: به نظرم قصه "سیگنال موجود است" چارچوب و پیوستگی خوبی دارد و داستان آن جذاب و شیرین است. شاخ و برگ های زیاد و ماجراهای فرعی فراوانی برای آن در نظر گرفته شده است. اگرچه مجدی در همه قسمت ها حضور ندارد اما هر جایی که امکان داشته سکانسی برای این کاراکتر در نظر گرفته اند و حضورش در داستان به گونه ای است که بیننده ارتباط خود را با شخصیت حفظ کند.

وی در پایان درباره نحوه طرح نقد بر شبکه های ماهواره ای بیان داشت: در قصه این سریال گروهی رسانه ای را در اختیار گرفته اند که توانایی و دانش کافی ندارند و وظایفشان را نمی دانند. البته من بیشتر بخش هایی را که در ارتباط با نقش خودم هست خوانده ام و اشراف کاملی بر داستان کلی ندارم اما در مجموع فکر می کنم این سریال خروجی خوبی دارد. امیدوارم که ساعت پخش مناسبی هم برای آن در نظر گرفته شود و مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

سریال "سیگنال موجود است" که 26 قسمت 40 دقیقه ای به تهیه کنندگی مسعود فرخنده طینت در گروه اجتماعی شبکه سه سیما تولید می شود.

ارسال نظر: